Fast and Furious

Ca tot a aparut The Fast and The Furious (practic fast and furious IV)… [un film chiar ok, l-am vazut la cinema si mi-a placut mai ales replica lui vin, ceva legat despre privirea potentialei partenere, ca trebuia sa fie 20% inger si 80% diavol… chiar intersant] am sa pun o poza facuta ieri in timp ce ma duceam „In Vama”.

Scoala Fasole

Dupa cum bine vedeti avem una bucata Dacie cu sigla scolii „Fasole”. Acum… dupa ce v-ati potolit de ras o sa incerc sa mai fac cateva comentarii doar ca sa va mai amuz un pic. Cine doamne iarta-ma si-ar numi scoala de conducere „fasole” ?. Ma inteleg ca iti place fasolea… oricat de deranjant ar fi efectul ei „secundar” [ si poate binescut de jumate din populatia planetei… caci cealalta nu a mancat deloc ca altfel ar fi stiut si ei] dar asta nu mai e „iubire” e „obsesie”.

Recunosc si mie imi place fasolea… da e buna, dar in cantitati limitate pentru ca totusi nu vreau sa fiu dat afara din casa ca un catelus care trebuie sa faca shushu. Si macar sa fi pus numele complet : ” Fasole cu ciolan ” pei nu ? Doar e romanica si avem cele mai extravagante gusturi.

Dar sincer.. eu nu va recomand scoala asta… cam miroase treaba cu eliberatul permiselor de conducere, am inteles ca se fac manarii. Va recomand scoala ” Pizza con Pollo „. Adica mi se pare ca au un personal mai bun. Au instructori mai buni. Sincer imi place mai mult Pizza con Pollo decat Fasole. Da in fine… e opinia mea fiecare are dreptul la una. Si la asta, la Pizza scapi de mirosul ala ciudat… dar te scutura mai repede de bani. Dar daca traiti pe principiul „are tata bani” atunci nu veti avea nici o problema.

  1. yuri
    12 Mai, 2009 la 11:33 am

    Fast and Furious 4 l-am văzut şi a fost chiar mai mişto decât mă aşteptam 🙂
    Cât despre şcoala de şoferi Fasole…am impresia că chiar aşa îl cheamă pe patron…poate îi place atât de mult numele lui de familie încât a zis că ar fi bine să-l împărtăşească cu noi toţi….ce ştim nou, muritorii de rând :))

    • CH
      12 Mai, 2009 la 12:23 pm

      da… ar trebui sa ne inchinam divinitatii sale… zeului ” Fasole „

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

