Once…

Buuuun…. imi cam cer scuze ca postez la ora asta tarzie dar va rog sa aveti putina rabdare, o sa intelegeti de ce.

Azi am fost sa ma intalnesc cu fostii mei colegi de liceu ( bine … o parte din ei). Anyway… „seara” a inceput relativ prost pentru ca pe ultimul moment am fost anuntat ca s-a mutat localul tinta; si ca sa vezi ironia sortii mele, nu stiam unde e „In Vama”. Oricum nu a fost mare lucru… m-am intalnit mai devreme cu A (o sa folosesc prescurtari ca mie sila sa scriu tot numele) care m-a condus pana in respectivul „lounge”; si am avut, asa timp in plus sa mai vb cu el.

In fine… treaba a fost chiar tare, mi-a placut sa ii revad pe A, M, PA, D, R si C. Adica sa zic ca pe PA R si C i-am mai vazut prin buc si na… dar restul, a fost chiar placut. Am depanat cateva amintiri, impartasit chestii noi, confesat prostii care le-am facut, barfit pe cei care nu au venit (bine daca nu va numarati printre cei de mai sus sa stiti ca v-am vorbit de bine… despre „ce buna te-ai facut”).

Atmosfera era una foarte placuta, adica toti eram bine dispusi, toti incercam sa ne „intrecem” in cine stie ce a mai facut fiecare. Sincer lounge-ul nu era mare chestie, dar avea muzica parca numai buna pentru intrunirea noastra. A cantat numai muzica chill, relaxanta, de destins… Queen si RHCP (bine nu se pune Dani California… aia numai chill nu e ). Nu stiu… dar era si ceva in aer, nu stiu daca era panza ce inconjura becul (facand astfel o lumina difuza care again ajuta la destindere) dar simteam un miros de narghilea (cu aroma de ciresi). Daca ma gandesc mai bine… posibil sa fi fost si de la Vogue-urile roz ale lui D (o chestie care mereu mi s-a parut interesanta… ma refer la descrierile acelea in franceza de pe pachetele de Vogue… un „touch” chiar placut sa zic asa).

Parca nu  a fost destul… la intoarcere in 302 ce credeti ca era la radio ? „What a wonderfull world” … perfect

A fost frumos, mi-a placut… ar trebui sa facem mai des chestii de genul; dar presupun ca asta e si frumusetea, adica „mai rarut ca-i mai dragut”; intelegeti voi.

Eh … pentru prietenie, tovarasie, nebunii, bere, sprite (ca nu avea 7up), lumina difuza, narghilea, tigari, pierce,  verde, „intalnire”, gagii si gagici, labile psihic, Queen si RHCP, chelnerul din pub, bascalie, barfe si nu in ultimul rand… pentru noi, dedic aceasta felie de cozonac :); evident si acest post .

Happy Children

Happy Children

  1. dani
    24 Aprilie, 2009 la 2:36 pm

    frumos post :X

    • CH
      24 Aprilie, 2009 la 4:39 pm

      😛
      ma bucur ca iti place…
      umbla zvonul ca si tu ai tinut un blog insa l-ai inchis… pacat ca nu am apucat sa citesc ceva din el

  2. dani
    24 Aprilie, 2009 la 10:12 pm

    da ? te invit sa imi citesti blogul :)))

    • CH
      24 Aprilie, 2009 la 10:17 pm

      meh scuze… nu e vina mea ca D e Dani… sunteti prea multe :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

