Prima pagină > Despre mine, Simple life > Apropo de pasti…

Apropo de pasti…

Mei… hai  sa fac un lucru clar, sunt musulman, adica nu sunt ortodox. Cu alte cuvinte… nu are rost sa imi trimiteti sms-uri cu „hristos a inviat” „sarbatori fericite” „un paste fericite”. Inteleg e… o sarbatoare importanta, e religia „voastra” (ma rog voastra nu e bine spus ca nu toti „abonatii” la revista mea au aceasta religie… dar majoritatea o au); dar… serios ma gandesc la voi… nu e mai bine sa nu va mai chinuiti sa imi dati send si mie ? (si un motiv pentru cei mai scartari de fel… economisiti creditul de sms 😀 [bine ca daca ati fi fost scartari de fel, soto v-ati fi gandit ca nu are rost sa imi dati sms => nu as mai fi primit sms] )

In fine… apreciez totusi sms-urile mai funky care au subliniat treaba de mai sus… ( gratz bubY). Ah si Hari… nu am uitat cand m-ai pus sa imi fac cruce… bine cand mi-ai reprosat „metin fa-ti cruce acuma”. Serios acum… cand auziti de „metin” nu vi s-a pare ca nu e tocmai… romanesc ? ca sa nu zic crestin.

In fine… pentru cei care totusi azi „suferiti” azi de paste va urez sarbatori fericite, iar pentru cei care pur si simplu sunt fericiti azi (din motive necunoscute):

Happy hanukkah

  1. 20 August, 2009 la 2:23 pm

    interesant nume 😡

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

