Prima pagină > Un subiect mai delicat > Bloody valentine

Bloody valentine

nu am mai avut un post de genul de ceva timp. nu mi-am mai ascultat cele 2 atrii + 2  ventricule. Nu stiu… mi-e frica sa zic ca le-am ignorat o perioada… „metin dar de ce nu ai prietena ?”  |  „lasa-l fata nu vezi ca e destept.. .de ce  sa se complice”. Asta inseamna sa fiu destept ? atunci… vreau sa fiu un prost, un idiot, un inapt cum vreti dar daca asta trebuie sa fiu… o sa fiu.Vreau sa ma arunc cu capul inainte, nu conteaza ca ma lovesc… nu conteaza ca ma tai sau ceva, vreau sa „fiu prost”.

mi-e dor… mi-e dor de plimbari, de „unit” maini, de imbratisari, de …  Pfff ce aiurea. Hm… radeam ca stau mult la laptop si ma joc… mi-e sila, parca nici jocurile „nu mai intra”. John Doe e pe final… House e odata pe saptamana, filmele de la aXXo le-am terminat, am gossip girl dar nu am nici un chef sa ma uit peste el. Bine zicea Tata Young: ” It’s such a dirty mess so perfect that it’s best „. Dap.. asa e … e un rahat imens, enervant, o mare prostie … dar … al naibi rahat ca „e asa de bun”.

mi-am zis sa nu ma uit niciodata in spate… pentru ca o persoana inteligenta mi-a zis ca trecutul este un timp mort, si, practic, te „ucizi” daca incerci sa traiesti in trecut. cacat, ca uneori ma apuca melancolia si ma mai gandesc… la unele zile ce au fost, la unele care … alaturi de care a fost frumos; si care :/, ma rog acuma… pacat de zilele care au fost.

vorbesc mult si prost… 300 de cuvinte aruncate aiurea, fara nici un sens, doar o perioada stupida prin care trec, o noapte de joi urata in fata laptopului. nici nu inteleg ce am vrut sa scriu, nici eu nu ma inteleg, acum cand citesc ca vreau sa „corectez” eventualele greseli de tipar, pfff ce prostie.

sadness

P.S. ignorati-ma… e doar o chestie care ma mai apuca uneori (cred ca treceti si voi prin chestii de genu)… maine dimineata o sa fiu altul, o sa „uit”.

Categorii:Un subiect mai delicat Etichete:,
  1. Razzor
    17 Aprilie, 2009 la 12:00 am

    sti cum se numeste?
    LAP!
    lipsa acuta de

    • CH
      17 Aprilie, 2009 la 8:26 am

      da 🙂
      bine ca … asa aveam cu cine… da’…

  2. 17 Aprilie, 2009 la 9:17 pm

    oricum ar fi , imagine e geniala 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

