Prima pagină > 1 > Another advice

Another advice

Tot din ciclul Chocolax…

Banane + Milka = … ati ghicit chocolax.

Ce e si mai dragut e ca s-au trezit frumoasele, nebune de femei de servici sa „inchida” temporar baia de la parter pe motiv de : ” curatenie generala „. Deci… mereu cand al meu stomac avea chef sa isi bata joc de mine, trebuia sa ma duc pana la 1… defapt alergam stil maraton cu bucile stranse sa nu las ceva frumos pe drum…

Sa nu uitam ca e destul de greu sa alergi in papuci si ca la 1 in baie, e un frig de te caci pe tine (da ironic).

Diarie

Categorii:1 Etichete:, , ,
  1. Razzor
    15 Aprilie, 2009 la 4:03 pm

    tu ai facut desenu’?

    • CH
      15 Aprilie, 2009 la 4:07 pm

      nu…
      nu sunt asa talentat la desen :))
      desi sunt mandru de autoportretul meu din clasa a 9-a, facut alb negru. Bine un timp imi placea mult sa ma joc cu creionul b6.
      Cand ajung pe acasa promit sa imi caut portretul (daca mai e) si o sa il pun pe net:P

  2. Razzor
    15 Aprilie, 2009 la 10:56 pm

    doamne copile…tu din orice gasesti subiect pe blog…

    • CH
      15 Aprilie, 2009 la 10:58 pm

      copile ?… mei 16 ani… (sau 17 … cat ai :)) )
      blogul meu a ajuns sa imi prezinte „viata”… acum scuza-ma ca am o viata :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

