Prima pagină > ASE, Buc life > Biliboteca

Biliboteca

Ok… asta o sa fie primul post pe care il scriu la una din zecile biblioteci ale ASE-ului.  Va intrebati ce caut aici ? pei cica am de facut cateva proiecte si am zis sa mai dau si eu pe aici, mai gasesc o carte interesanta, mai citesc cate ceva, poate mai si scriu.

Ok… hai sa fim sinceri… am venit ca aici merg torrentele si am vrut sa downloadez ceva si na… daca tot sunt aici am zis sa mai rad si de lumea de prin jur. M-am pus strategic la colt ca sa imi mentin bateria „uneltii” plina. De aici sincer am o vedere buna asupra tuturor celor care intra si ies din biliboteca.

In fine… tipic „aseist” 5 baieti in toata sala de lectura si restul fete… bine asta ar fi fost un fel de „eden” pentru noi dar … e si o steluta aici (ca la ofertele alea perfecte daca nu ar fi avut niste inscrisuri minuscule pe langa care sa iti strice cheful de a cumpara). Fetele astea… macar sa fie dragute, sau mno sa arate decent. Cred ca jumate din cele prezente sunt tocilare innebunite dupa proiectul lor pe care trebuie sa il predea la anul, uhm o alta parte sunt urate cu „U” mare, e in schimb un cuplu de pipitze care stau pa’ mail si se uita la youtube; mai e asta din fata mea care se uita urat la mine ca tastez prea repede si ca scriu fara sa ma uit la tastatura. Muher … nu ai mai vazut lume care au o dexteritate ridicata ? … ca scot limba la tine acuma. Macar de ar fi fost o singura data da’ fumeia asta se uita din 5 in 5 secunde la mine, cred ca e geloasa ca scriu asa.

Uhm… ignorati ce am zis eu mai devreme, suntem 6 baieti acuma, intre timp au mai plecat niste urate dar a venit o bunicuta. Pffff ce aiurea nimici interesant aici, poate o tipa care isi tine parul prins in coada dar la capat e lasat liber . Daca nu te uiti bine ai impresia ca are o maciuca care ii atarna de cap. Tipa asta merita titlul de fecioara de la munte. Hmm.. apropo de tocilarele alea, e la 7 metri de mine o tanti care are ochi vineti, butoneaza de zor la laptop si citeste „cu mai mult zor” din 2 carti de cate 700-800 de pagini lejer. Awaleu… fratilor inteleg ca afara e o zi urata dar totusi asta nu inseaman ca tre sa fiti niste mini soricei.

Oricum stati linistiti… langa mine e extinctorul, deci in caz de ceva am eu grija sa fie folosita chestia anti flacara. Fac pe superpustiu’ si va salvez pe toti. Bine ca pare vechi extinctorul si poate nu prea o sa mearga… dar imi place sa fiu optimist si zic ca va merge perfect si ca va fi destul cat sa sting repede potentialul „incendiu”.

Library Mouse

Categorii:ASE, Buc life Etichete:, , , , ,
  1. 15 Aprilie, 2009 la 10:50 am

    tu in fiecare post trebe sa te lauzi cu ceva?
    imi pare rau…dar nu ma satisface postul asta…
    ai altele mai bune…
    anyway ! never back down

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

