Argue Man

Sa vedem… am observat cum in ultima vreme lumea a observat ca nu sunt genul cu care s-ar „certa”. Adica tot mai multa lume mi-a zis ca nu stiu sa cedez; si ca mereu caut sa intorc lucrurile intr-o maniera care sa ma avantajeze. Pei uhm… de ce nu ? Adica eu doar incerc sa aduc argumente pentru a-mi sustine opiniile,  poate sunt oarecum „bun” la asta, poate se numeste incapatanare si egocentrism…  Ce vina am eu ca stiu sa ma cert, ca sa zic asa, ca pot combate aproape orice argument ? oricum, nasol daca nu va palce :/ .

Ah ce am sa va mai zic… de fel ma uit peste tot in jur. Adica mereu observ ceva la toata lumea din jur. Si poate fac si cate un mic comentariu… mai bine zis cate un mic repros. Eh asta e… am o satira interminabila, un ochi care nu sta locului si o gura care… pei hai sa zicem ca vorbeste mult. Dar ce sa fac ? „asta-s eu”.

In fine… pana acum la pariu ca as parea un „enervant”. Poate ca si enervez destui :P. Da’ nu-mi pasa, destul ca sunt apreciat de cine trebuie, ca am o personalitate „puternica” si „placuta” de unii; imi e destul ca pun un zambet pe buzele celor din jur; si sa fim sinceri… a fi fericit e o mare chestie 😉

  1. Razzor
    14 Aprilie, 2009 la 12:00 pm

    faptul ca tu cedezi creu nu stiu daca se poate numi neaparat o calitate.Sti cum se zice? cel mai destept cedeaza.
    Si nu cred ca esti mai bun la cearta decat mine=))

    • CH
      14 Aprilie, 2009 la 4:37 pm

      da poate cel mai destept cedeaza… dar castiga cel mai ambitios si eventual incapatant :))

      uhm… atunci ar trebui as ne certam odata pe o tema sa iti demonstrez ca sunt mai bun decat tine 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

