Prima pagină > Simple life > Slabiti CHIAR ACUM

Slabiti CHIAR ACUM

Ma rog… poate am exagerat un pic cu titlul, mi-am propus ca de acum zilnic… (bine „zilnic” sper ca macar de 5 ori pe saptamana) sa alerg ~ 10 ture de stadion (avem un stadion aici in agronomie).  Acum sa explic si titlul… vreau sa „slabesc”, ok stiu ca am o burtica, dar nu ma consider gras sau ceva… adica mi se pare o mare prostie treaba cu „doamne m-am ingrasat 100 de grame tre sa le dau jos repede, bolimia sa traiasca”. Nu vreau sa slabesc ca ma cred gras sau ca am sunca.. vreau sa o dau jos ca… mi s-a pus mie pata asa; si stim ce incapatanat pot fi.

In fine… ma gandeam eu, ca cica s-au inventat diverse metode in care tu nu faci nimic, stai relaxat la birou si iti pui prostia electromagnetica cu rezonanta de unde T care iti antreneaza muschii subtil pentru a iti oferi acel corp perfect la care ai visat de cand te-a speriat lumea pentru ca nu te va accepta daca nu esti in limitele „standardului”.  Ma .. sa fim sinceri cel mai bine, decat sa stai tu cu bulina electrica pe burta care sa iti faca pernute in cateva luni cu DOAR 10 minute pe zi (doamne doamne…. lesin); iti muti fundul relaxat de pe buretele de pe scaun si il muncesti pe afara. Nush, te duci alergi, te duci la o sala si faci „fitness” / tragi de fiare …

Mi se pare chiar stupid cum unii profita de prostia altora. Nu pot sa cred ca e lume destul de batuta in cap care sa stea intinsa pe spate cu o curea pe burta care ii electromagnetizeaza fibra musculara pentru a-i creste volumul blah blah… ma, prostilor, puneti voi osul la exercitii si simtiti cum se arde o calorie „pe bune”.

Exhausted

  1. Luciana
    10 Aprilie, 2009 la 6:54 pm

    si eu vreau sa slabesc. k sa dai burta jos… tres afci abdomene din alea muuulteee…. sau ma rog, mai e o varianta mai… stii la ce ma refer:))

    • CH
      10 Aprilie, 2009 la 10:48 pm

      care „alta” varianta ?… nu stiu 😕
      pei uhm… nush cum sa facem sa imi explici :-„

  2. Luciana
    10 Aprilie, 2009 la 6:54 pm

    asa mi s-a zis si mie, zic si eu mai departe:))

  3. Alexya
    10 Aprilie, 2009 la 9:34 pm

    Sau mai bn 2 ture de stadion… aproape 2 ture=)) Si vorbit la telefon… :))
    Sa nu uitam de jucat cu cainele… =))

    • CH
      10 Aprilie, 2009 la 10:48 pm

      da.. asta e viitorul slabitului ” 2 ture de stadion + tilifon + cutzu”

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

