This is SPARTA

Din ciclul ” calatorii cu 300″ (300 este autobuzul meu de „suflet”).

Azi, dupa ce evident am pierdut 300-ele si am asteptat alte 5 minute pentru urmatorul, am vazut 2 chestii care m-au amuzat teribil. Bine una dintre ele este cam scarboasa dar nu va obliga nimeni sa cititi.

Sa incep cu chestia non-scarboasa. In timp ce admiram populatia din autobuz (erau 3 tipe dragute care s-au urcat cu mine din statie dar, una i-a sunat mobilul (guta) si avea o voce de barbat; iar celelalte doua cat aveau ochelarii pusi arata bine… dar dupa 😐 ), am observat o tanti care nush ce avea in pungile de Sephora / Accesories (imi cer scuze daca nu am scris bine dar nu prea am dat prin magazinele astea…) dar erau imense fratele meu… nush dar parca sephora era de parfumuri si accesories… presupun ca de accesori. Iarta-ma dar ce parfumuri / accesorii avea muhera aia de ii dadeau pe dinafara sacosile….

In fine, ideea e ca tanti asta se uita mereu de sus, cu nasul ridicat, incerca ea sa isi impuna un aer de superioritate oarecum. Parul ei era ciudat, adica era blond platinat si facut cu gel „aiurea”, ceva in gen cum are colegul meu de camera parul (numai ca al lui e blond natural spre saten). Si cum toate lucrurile „bune” vin gramada cel mai „sweet” lucru despre ea erau sprancenele. Sprancene „naturale” rase si desenate cu marker. Nu imi venea sa cred, cum ma sa te dai cu marker ? sa iti desenezi sprancenele ? si asta nu era tot, macar de erau egale, da’ nush ce oglinda are acasa dar una din „sprancene” era mai arcuita decat cealalta si incepea de mai jos… duamne  ce pitzipoanca de 50 de ani (in caz de am uitat sa ii precizez estimativ varsta).

Boon acum chestia scarboasa, in acelasi 300 mirific se urca de la Piata Domenii un bosche. Nimic interesant… adica e plin bucurestiul de bosche… ce mi-e ca asta era emancipat si stia sa foloseasca autobuzul ? . Partea amuzanta (pentru mine) / scarboasa (pentru altii …) era ca a stat tot drumul cu degetul in nas; si frate nu il tinea acolo… omu cauta la greu, parca mina aur in nas. Din cand in cand mai scotea degetul si verifica poate a dat lovitura si a dat de „aur”. Dar imi placea ca studia atent il intorcea pe toate partile. Eh si cand se prindea ca nu e aur incepea din nou. Ma jur ca aveam impresia ca a gasit calea catre „sensul vietii” ascunsa undeva in nara stanga si acuma incerca sa o scoata de acolo sa impartaseasca respectivele cunostiinte cu muritorii de rand care il inconjurau.

In fine… asta e un fel de raspuns la intrebarea lui Buby… bine mai mult reprosul : ” da’ frate nu gasiti nimic care sa va placa in bucuresti?”. Pei uhm.. nu prea, corect mai rad din cand in cand de prostia umana dar nu e neaparat frumos :/ .

Nose picker

  1. Luciana
    8 Aprilie, 2009 la 5:03 pm

    eram sigura k a2a chestie face referire la index[degetu aratator-denumire anatomica] in nas

  2. 8 Aprilie, 2009 la 6:43 pm

    =))
    ce descriere a „cautarii aurului” =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

