Investitie pe timp de criza

Am fost luni in Carrefour ca sa imi umplu raftul frigiderului (avem un frigider mai mare cu 4 rafturi si cum noi suntem 4…. 4/4=1 raft; bine ca ar fi fost tare interesent cum am fi impartit 5 rafturi la 4 persoane, adica 1.25 rafturi pe persoana :/ ) . Eh, l-am copiat un pic pe Costi (el mereu cand merge in carrefour lasa sume de cel putin 50 ron) si am lasat undeva la 70 ron. Bine ca am luat si multe chesti… mancare in principiu.

In fine, nu stiu daca ati mai fost in ultima vreme in carrefour dar va zic ca s-au schimbat destul de multe. Adica s-a prelugit progragmul; peste tot vezi oferte la al doilea produs platesti juma’ de pret. Ma amuza uneori, cumperi pliculetul asta de zahar la 10 bani si urmatorul NUMAI 5 bani … esti nebun ? SUPER OFERTA FRATE!!! Cumperi hartia asta igienica si primesti o periuta de dinti moca… ca e tot pe acolo.

In fine… mi-am cumparat pe langa tona de mancare si o punga mare de alune. Am vazut cand am ajuns in camera ca era o „promotie” gen : ai bani in punga, deschide punga si vezi cat banet ai gasit.  Ok… avand in vedere ca nu am castigat prea multe chestii la viata mea si alea de le-am castigat nu erau prea „valoroase” nu am dat mare importanta. Eh pana cand mai pe seara am zis sa imi deschid punga de alune sa… mananc alune 🙂 .  Cand am bagat mana sa iau cateva alune am simtit ceva ascutit care imi intepa degetelul… ce era ? pei o bancnota de un leu impaturita si pusa in plastic.

M-au amuzat mai multe chestii…

  1. am platit 4 lei pe alune si am „castigat” 1 leu de am platit doar 3 lei 😀 (ah ce bine ma simt… am „fraierit” sistemul)
  2. bancnota era impaturita in asa hal… deci cred  ca are 3cm x 3 cm, super mica, va dati seama ce s-a chinuit Gigel sa o impatureasca asa frumos ? Si… totusi nu e singura bancnota, aoleo cand ma gandesc la aia de 100 ron (aparent cel mai mare premiu posibil)… saracul Gigel cat are de impaturit acolo, expert origami scrie pe el

M-am facut cu un „lucky charm”. O sa incerc sa ii pilesc un pic colturile si sa trec o ata prin el si am un lantisor 😀 . Leul asta o sa ma faca Donald Trump in cativa ani. Cu leul asta o sa fac eu averea mea personala de 50 miliarde de coco.

Sofa made from money

* imi pare rau ca nu am pus alta poza, imi cer scuze pentru publicul pitziponc ca nu am folosit vreo poza de pe cocalari.com (pe acelasi principiu, nenea care sta pe bani)

  1. Luciana
    7 Aprilie, 2009 la 1:18 pm

    ce tare… am sa ma duc in carefour.. dar la fistic nu era oferta?:))

    • CH
      7 Aprilie, 2009 la 1:19 pm

      nu stiu… dar ala e scump rau 🙂
      dar hei daca castigi 5 lei ? te scoti 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

