To … suck or not to suck ?

Eh in sfarsit am ajuns si eu acasa, dupa ce am stat pana la 14:00 pe peron la gara sa vina trenul… ( de notat faptul ca la ora 14:00 acesta trebuia sa plece). Uhm, calatoria a inceput bine, adica vagoane noi cu priza (deci laptop non – stop). Dar partea proasta era ca langa mine s-a asezat o baba de venea din spania si doamne ii putea gura….

Oricum… o sa ma tin de promisiunea facuta Lucianei si voi dedica acest post „vietii de vampir” (nu intrebati pur si simplu am decis sa propunem unul altuia cate o  tema pe care sa o abordam intr-un post). Boon sa incepem… cum ar fi daca sunt un vampir ? Pei … cred ca ar trebui sa vorbesc din cele cateva perspective existente, in legatura cu „vampirismul”.

Sa vedem mai intai ce avantaje ai avea ca si vampir:
– superputeri in sensul viteza ridicata, forta, simturi foarte sensibile etc…
– diverse „puteri” interesante, citit ganduri, prezis viitorul
– cum era in twilight: ucigasul perfect, miros, aspect comportament replici alea alea
(bine desi ultimul punct nu e asa de grozav… adica totusi ceva care poate fi atins)

Ce ar fi nasol ? pei sa nu pot manca usturoi ? (sunt mare fan …) uhm frica de soare sa zicem, caci oricum de felul meu imi place mai mult sa ma plimb noaptea. Dar asta ar insemna sa pierd rasariturile de soare… un mare pacat daca ma intrebati.

Uhm ar mai fi ciudat sa fiu urmarit de ceata de tarani cu cruci si argintarii dupa mine… Nu inteleg care e faza cu argintul, ok inteleg este toxic corpului uman, dar sunt vampir nu ? ar trebui sa fiu mai smecher sa fiu un „super-om”. Va multumesc din inima dar nu sunt genul care sa umble cu kilogramele de bling-bling dupa el.

Si nush sa nu pot dormi „ziua” ca sunt cautat de „bat busters” ? Nush despre voi dar pentru mine e foarte important sa dorm linistit. Dar acum depinde ca unii spun ca vampirii nu dorm…. dar atunci ce fac ziua ? Se intalnesc in „day-club” si uhm… flirteaza cu vampele ?

Si poate ce mai nashpa chestie… faza cu suptul sangelui, mei nush presupun ca e ceva care iti vine de la sine, adica eu habar n-am sa sug… si daca e singura metoda prin care sa imi potolesc foamea, naspa. Cred ca o sa slabesc bine de tot asa… cateva zile pana sa invat eu cum sta cu suptul asta .

Asa acum ma simt obligat un pic sa adaug cateva precizari, avand in vedere super mega hitul „twilight” (nu spun ca nu a fost un film bun dar totusi fratilor… sau mai bine zis surorilor ca voi ati fost mai afectate ce e cu disperarea asta pentru acest film ? ) in fine, in filmul asta vampirii sunt usor diferiti. Adica ei nu pateau nimic daca stateau in soare. chestie care rezolva treaba cu rasaritul :-„.  Plus ei si-au potolit oarecum nevoie de a … ehm… suge. Bine, ei sug animale (ok nu a sunat prea bine) chestie care in film e prezentata ca fiind o chestie „buna”.

Ok destul twilight…

Sa vorbesc acum din alta perceptie… unii spun ca treaba cu vampirii este o boala,”Porphyric Hemophilia” , chestie care a aparut in trilogia Blade si in anshpe mii de jocuri (unul recent : The elder scrolls IV : Oblivion)
O idee foarte interesanta caci respectivii spun ca vampirul poate fi omorat si „standard” dar respectivul virus antreneaza muschii / tendoanele / oasele => puterile alea de am zis mai sus. Aici foamea de … uhm, nevoie de „a suge” apare ca un fel de obligatie. Caci din cauza respectivului virus, ficatul nu mai poate produce  nush ce si ce faci cand ficatul tau nu poate produce „nush ce” ? il iei de la altul => sugi pe acel „altul”  si fiind un virus mic si jucaus acesta are mereu chef de joaca si o sa se opreasca si pe la „altul” sa vada cum e pe la el prin corp.

In fine … daca vreau eu sa fiu vampir ? nush ce sa zic… e atragatoare partea cu „super puterile” dar e riscanta faza cu taranii si argintaria…

Vampire kid

  1. ion
    2 Aprilie, 2009 la 8:19 pm

    sa vii sms cand te faci vampir 😀

    • CH
      2 Aprilie, 2009 la 8:22 pm

      ook asta e o kestie care nu am inteles-o niciodata… „ion” avand in vedere ca esti baiat… de ce ai vrea sa uhm.. te suga un alt baiat ? … imi cer scuze da’ ai o fantezie un pic ciudata… dar o well, nu sunt aici ca sa comentez asupra parerile altora.

  2. dani
    2 Aprilie, 2009 la 9:04 pm

    edward 😡 te espero hombre ;;)

  3. Miru
    3 Aprilie, 2009 la 12:49 am

    hmmm dak ai fii vampir… :X

    • CH
      3 Aprilie, 2009 la 9:35 pm

      asa… daca as fi vampir ce ai face miru ?:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

