Prima pagină > Buc life > Smells like teen spirit

Smells like teen spirit

So… uite asa vine si primavara, incep sa inteleg frumusetea locului asta (agronomie) care pana acum era deranjant de plin cu mocirla. Aseara cel putin era un aer caldut, calm foarte relaxant. Multa lume era la noi la „foisor” statea la taclale, aceeasi lume glumea si se simtea bine. Incep sa cred ca nu e chair asa urat aici …

Am fost aseara prin belvedere a6, sa ne plimbam, eu si cei din camera. Nu stiu cum am ajuns dar am ajuns pe terasele caminului…. superb, pur si simplu superb. Ne venea sa luam fotoliile de pe hol si sa stam asa… sa vorbim si sa ne uitam la bucuresti. Sa-l vedem noaptea, de sus. Nu eram chiar foarte sus, etajul 7… nu e prea mare, dar era destul pentru noi.

La un moment dat incercam sa ne dam seama cam pe unde sunt tot felul de locuri prin care am trecut noi. Se vedea BRD-ul de la Piata Victoriei, Gara de Nord, Gemenele unde se testeaza lifturi de la Gara Baneasa, Caminul Leu, Stadionul National, Casa Presei, Maxx 🙂 , incercam sa ne dam seama pe unde e Unirii, Casa poporului sau alte „locuri strategice”.

La un moment dat ne-am oprit toti din vorba… ne uitam la bucurestiul asta incurcat si suprapopulat. In care ziua te inghesui in autobuz si te imping batranii ca ei sunt 10 si se bat pe 1 loc sa stea jos… Un oras in care nu iti permiti sa fii dragut ca esti luat drept prost… Ah, bucurestiule, esti fain cat sunt student… dar sincer nu as putea sa traiesc aici. Nush e prea urat, mohorat, lumea e prea rece… parca e un fel de jungla si supravietuieste cel mai puternic/flexibil. In fine sa revin la ideea mea cu admiratul bucurestiului. Era o panorama priveliste foarte tare… pacat ca pe moment ( poate ca eram prins in moment ) nu am facut o poza…

Iar is obosit mort… am fost la fotbal azi… am stat ~ 20 de minute pe bara din 120. Nu mai pot, ma dor picioarele in ultimul hal. Abia astept sa merg acasa, sa aibe mami grija de mine.

  1. Luciana
    31 Martie, 2009 la 9:33 pm

    la ce esti student?

    • CH
      31 Martie, 2009 la 9:39 pm

      uhm… ase fabbv anul 1

  2. dani
    1 Aprilie, 2009 la 10:21 am

    of, metin, te-a intrebat doar la ce, nu si profilul, si anul… tu repede… pepushe, un nr de telefon ai ? :))

    • CH
      1 Aprilie, 2009 la 10:40 am

      ce te bagi in treaba omului >.< ?
      … si nu am cerut nici un nr de tel + am dat un raspuns complet, ce e gresit in asta ?

  3. Buby
    1 Aprilie, 2009 la 4:43 pm

    se zice panarama si nu panorama :))
    si gandeste-te ca unii au stat in orashul asta salbatic, urat, mohorat si rece toata viata, si sincer, nu e chiar asa de rau 😀
    mai vorbim noi peste vreo 5 ani cand o sa te muti definitiv aici 😉

    • CH
      1 Aprilie, 2009 la 4:49 pm

      nu mami…. e panorama cu sensul de priveliste.
      nu mami din nou nu o sa ma mut aici … never.

  4. Razzor
    1 Aprilie, 2009 la 5:40 pm

    buhaha =))
    void main()
    {
    int mitici;
    mitici = lastbitches.onearth();
    cout<<mitici;
    cout<<„cum sa nu sti ce e aia panorama=)))”;
    cout<<„buhahahahaha”;
    cout<<„se stie…capitala va fi in centrul tarii”;
    }

  5. Homer
    1 Aprilie, 2009 la 10:26 pm

    dude e asa naspa orasu ? adik ai fi preferat somewhere alese sau chiar constanta?

    • CH
      2 Aprilie, 2009 la 11:32 am

      mei… constanta poate ca m-am nascut acolo.. dar crede-ma nu as putea trai in buc… e foarte tare ca si student da’…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

