Prima pagină > Fotbalul, sportul rege > Romania – Serbia 2-3

Romania – Serbia 2-3

Aseara, cum bine stiti, a fost meciul Romania – Serbia, din cadrul calificarilor pentru Cupa Mondiala.

In fine, cum un meci atat de „important” nu putea fi vazut din camin, nuuuuu trebuia sa ma duc sa-l vad in oras, ca na a dat „smecheria” peste mine. Da sa vedeti ce „periculosi” eram. In cele 15 minute de pauza am fugit pana jos sa luam chipsuri si seminte, ca parca nu merge bine meciul fara ceva de rontait / spart.  Masa era plina de chipsuri, coji de seminte, sticle de bere si evident Sprite-ul meu. Ma rog, a fost o faza amuzanta ca m-a intrebat Toni de ce beau Sprite, iar eu i-am raspuns: „pentru ca nu au 7up”. Serios acum, 7up>sprite… In fine, sa continui cu meciul.

Pei… sincer sa fiu nu am jucat cine stie ce… echipa  nu continea mai nimic in afara de cateva (3 sau 4) nume grele, nea’ pitzi nush ce faci dar am impresia ca treaba cu antrenorul e mai mult un part-time. Nush ce faceau mijlocasii / apararea ca de mijloc treceau printr-o pasa pe jos… si de aparare prin diagonale sau prin sprinturi. Iar atacul ce sa faca daca is 2 contra 6, si sunt ajutati de la linia de mijloc….

In fine ce m-a amuzat teribil a fost ca noi nu am luat nici un gol „pe bune”. Adica dupa ce au deschis sarbii scorul, la vreo 3 minute apare un material in care aparea un sarb cum a facut hent pentru a opri mingea, pentru ca mai departe sa iasa un gol din faza asta.

Asta la primul gol, la al doilea …. „autogol”… fara comentarii, doar acela ca a fost chiar frumos, adica minge impinsa cu pieptul… nu vezi asa ceva in fiecare zi.

Al treilea la nici 30 secunde avem un material frumos cu  un offside (bine aici recunosc si eu chiar a fost offside), deci in teorie noi am fi trebuit sa batem cu 2-1. dar na… e romanica, e futzbol, e arbitraj.

Acum, uhm ar trebui sa felicitam echipa care a realizat montajele si ne-a oferit cu o viteza uimitoare materialele pe baza carora am putut spune clar ca „am fost furati”…. sincer am impresia ca ii e in sange romanului sa se certe, in sensul sa se tiganeasca… adica la orice gaseste ceva gresit, ceva care nu ii este lui pe plac care implicit trebuie atacat. Adica imediat cum am luat gol, maaa hentz hentz waa !! BA hentz ptu… hentz esti chior arbitru prost PTUUU… ceva in genul.

Mei parca ar fi fost mai bine sa nu dam nici un gol, ca asa am fi dormit linistit, ne-au fi batut baietii cu 2:0 si toata lumea ar fi plecat acasa cu sufletul impacat. (zic 2:0 pentru ca noi am dat 3 goluri, daca includem si autogolul lui Stoica)

meci pierdut

  1. 29 Martie, 2009 la 7:20 pm

    Mda.
    Alt meci alte selectii din categoria „unu d-acolo unu de dincolo”.
    In primul rand Dorel Stoica nu avea ce sa caute in acest meci.Chit ca a marcat si pentru noi si pentru ei, un jucator de 31 la prima lui selectie in nationala (daca nu ma insel) , nu trebuia titularizat in un meci de o asemenea anvergura.De asemenea l-am auzit pe Codrea cum a declarat dupa meci „ala nu era postu meu”.Pai ba baiatule tu joci unde te pune antrenoru fie ca iti convine sau nu.
    Dar jucatorul care l-a inlocuit e singurul castig.Asta daca il va baga Piturca mai mult in seama.
    Mai departe,unde e ma mijlocul nostru?! In aceeasi ordine de idei vreau sa evidentiez cluburile unde joaca ai nostri si unde joaca sarbii.
    Nu cred ca mai e nevoie sa precizez.Dar si cu acest atu de partea lor nu sunt mai buni ca noi (Raman la ideea ca am luat 2 goluri f aiurea .. off-side + autogol …a da sa nu uit si de penalty-ul neacordat de domnu arbitru)
    In rest nu mai are rost sa comentez ca doar ati vazut si voi meciu..
    Dar intotdeauna e bine la meci la o bere cu baietii sau cu microbistele (nu neaparat la bere:)) ).

    • CH
      29 Martie, 2009 la 8:19 pm

      ma… nu era nimeni in echipa… in afara de radoi mutu si hai sa zic contra nush nu vreau sa fiu rau sau ceva da’… :/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

