Prima pagină > 1 > Fata, la naiba!

Fata, la naiba!

Oook, azi ma duceam sa imi cumpar o shaworma; nu am mancat de mult si aseara la 12 noaptea eu aveam chef de una… asa ca „mi-am luat inima in dinti” si m-am dus azi la o shawormarie de pe Ion Mihalache, la piata acolo. In fine, nu despre asta vreau sa vorbesc, desi trebuie sa recunosc a fost o shaworma chiar buna si m-a amuzat „shawormistul” caci era un tip mai in varsta dar care dansa / canta in timp ce imi prepara mie viitorul pranz.

Asa, ma duc eu spre statie la 300 si bine ca a venit abia dupa 10 minute autobuzul… e un soare afara, superb, poate printre putinele momente in care nu am injurat RATB-ul… Oricum, in drum spre statie trec pe langa 3 tipe, dintre care 2 in fusta scurta. Ma rog nimic nou pana aici, adica e cald, merge… Dar cum trec pe langa ele:

A: Aoleo fata mie mi-e frig…

B: Pei fata nu vezi ca esti nesimtita, dupa ce ca te-ai imbracat ca mine, mai faci si figuri…

Bine nu am mai auzit restul discutie ca nu prea m-a interesat si aveam castile in urechi… Dar nu inteleg care e faza daca „s-a imbracat” ca ea ? Adica nu era copy+paste, pur si simplu avea si ea o fusta. Care e spirla? De parca a inventat ea acuma fusta si e proprietatea ei intelectuala, duamne ce prostie. Nu o sa inteleg treaba asta… NU era aceeasi fusta, era doar o alta fusta, dar aparent „pentru ca era fusta” e o nesimtita pentru ca o copiaza.

(acu sa ma leg de asta care a „copiat”), nu aveai alte haine ? NU cred asa ceva… o fata are mereu haine. Serios, daca intri intr-un magazin mai mare gen Zara / Bershka o sa vezi ca pentru fete e 80% amenajat frumos, bijuterii, haine lungi scurte pantofi genti etc etc etc, 5% e ocupat de casa, 10% de cabine de proba si restul e pentru baieti, un amarat de raion cu niste blugi / pantaloni vreo 2-3 perechi de incaltaminte si cateva tricouri. Acum daca din astea excludem chestiile emo / cocalare pei ramanem cu maxim 1-2 chestii interesante. Hai sa aruncam si niste preturi MULT mai mici la fete fata de preturile pentru articolele cu tinta: „masculul feroce din fiecare dintre noi”. Serios acum, un tricou ok, e undeva la 40-60 ron si la fete gasesti si cu 15 lei… Ce tot ma invart eu aici si vreau sa zic ? Mi se pare mult mai usor si mai ieftin sa iti gasesti haine ca si fata. Acum… cum doamne iarta-ma nu a avut fetita asta alte haine sa se imbrace ? Nu a avut altceva, sau vroia ea sa fie la moda si sa o copieze pe „prietena ei” care a facut-o nesimtita (va dati seama ce best friends sunt)…

Ah era sa uit, cat de batuta in cap trebuie sa fi ca mama, sa ii dai copilului de 5 ani shaworma :/ . Femeie esti nebuna ? tu ii dai pustiului sa manance o shaworma ( ce-i drept era una mica ) ? Pei iti face baiatu’ niste sunculite, numai bune de „craciun”. Duamne, pei daca la varsta aia il inveti cu shaworma, la 10 ani ce ii dai mujer ? Coq au vin pe post de mic dejun ? Du-te femeie de aici ca ti-ai ratat profesia… smecheria cu mama nu prea e de tine, nush la ce te pricepi tu dar stiu ca la copii nu prea le ai. Si sa nu va aud ca „da metin dar poate era doar de pofta, ii dadea copilului putin sa guste si restul o manca ea”, pei de ce a luat 2 ? una pentru ea si una pentru cine ? …  (sa mai zic ca pustiul a si zis ca nu vrea ceapa / ardei la shaworma lui)

Abiba Shirt

Categorii:1 Etichete:, , , ,
  1. 28 Martie, 2009 la 8:00 pm

    :))

  2. m3sa
    29 Martie, 2009 la 10:13 pm

    A: Aoleo fata mie mi-e frig…

    B: Pei fata nu vezi ca esti nesimtita, dupa ce ca te-ai imbracat ca mine, mai faci si figuri…

    Deci am ras ca prostu singur 5 minute bune… dupaia mi-am adus aminte ca erau fete… deci nu am de ce sa rad ca e normal… inteligenta feminina loveste din nou…

  3. m3sa
    29 Martie, 2009 la 10:16 pm

    bag-o in commentu de mai sus… ca edit n-ai…
    si sterge asta…

    Du-te femeie de aici ca ti-ai ratat profesia…™

    Deci cu asta ai castigat o bere de la mine… femeile pot fi proaste 70% din viata… ca in celalalt 30% se culca… sau dorm…

    • CH
      29 Martie, 2009 la 10:33 pm

      hmm dar e vreo optiune sa las „edit” ?

  4. Razzor
    31 Martie, 2009 la 8:57 pm

    hmmm …
    nu zic ca nu e funny!
    dar as vrea sa vad si eu pe cineva cum rade citind un blog.

  5. marisssa
    20 August, 2009 la 6:02 pm

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    am ras aici pe blogu tau pana mi am muscat si limba! :))

  6. marisssa
    20 August, 2009 la 6:03 pm

    or fi hainele ieftine desi mie nu mi se pare ca dau putin pe ele.. dar la make up si parfumuri?
    :)) ce mai zici?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

