Bancuri cu prosti

Azi am primit 2 replici, defapt am participat la 2 „discutii” (nu sunt sigur daca le pot numi discutii) in timpul carora am primit 2 „replici” total stupide…

Sa incep:

Prima discutie… bine nu a fost chiar o discutie, ma intorceam de la facultate cu Maria si vine o ciumpalaca mica oxigenata in par ca „da si mie niste bani sa imi iau o geanta Louis Vuitton”… Ok sincer nu cred in prostii d-astea, adica stiu ca exista o mafie intreaga care stoarce romanul „bun” de marunt si ei scot sume intregi din treaba asta… pentru cei mai naivi sa facem un calcul, se da un ciumpalac:

  1. sa aibe cel mult 10 ani
  2. sa nu stie „sa citeste”
  3. o costumatie tipica cu multe insertii maronii
  4. fata sa fie „pleostita” pentru a reflecta suferinta interioara a sufletului nemoritor
  5. sa cunoasca „open-erele” gen: „da si mie…” „ajutati un…” si multe altele

Ok, acum ca avem ciumpalacul putem trece mai departe. Il plasam intr-un mijloc de transport in comun si ii dam drumul la casetofonul cu „open-erele” de la punctul 5. Acum intervine si psihologia umana. Daca din tot tramvaiul / autobuzul se trezeste unul mai naiv sa le dea 1 leu, pei sigur … SIGUR o sa se mai trezeasca unul sa faca acelasi lucru pentru a demonstra celorlalti ca si el rupe de la gura lui… deci ciumpalacul e pe un profit de 2 lei. Inmultim asta cu vreo 20-30 de tramvaie cat merge el zilnic si ajungem la 40-60 ron care mai departe „x 30 zile lucratoare ” ajungeam la un 1200 -1800 „salariu lunar” neimpozitabil… Pei fratilor hai ca suna deja bine nu?, o mica „avere” si nu faci mare chestie… Acum ganditi ca banii astia se duc toti in buzunarul unui „mogul” cu ceafa de porc, ochelari negri de respira greu… parca imi intelegeti acum retinerea de a fi „milostiv” cu cersetorii ?

In fine sa revin… ciumpalaca ma abordeaza standard ” da si mie un ban ma…” si acum urmeaza visina de pe tort : ” sa-ti traiasca sotia” …. CE MA ?   „SOTIA” ? what the… uhm ce ? Ok nu stiu daca isi batea joc de mine sau nu… la varsta asta ? vroia sa ma „omoare” ? Sotie de acum ? Eu abia traiesc si asta vrea sa imi permit si sotie ? …. Serios am fata de guru al banilor ? M-ati vazut pe cocalari.com intr-o poza pe salteaua mea din hartii cu eminescu ? Va spun sincer nu eram eu ala… m-ati confundat.

Sau poate am interpretat eu gresit… stia fatuca aia ca ma voi insura si poate imi stia si viitoarea sotie… O fi stranepoata lui Nostradamus. Aoleo… ce prostie am facut… trebuia sa ii dau 10 lei poate imi spunea si cine e, adica poate ma „loveste iubirea” de pe acum :-” .

Asa a doua „discutie”. Ajung in camin si la intrare e o nebuna frumoasa de 1.50m cu un par gri semi afro, nu stiu cum sa il descriu… o sa incerc sa ii fac o poza sa va uimiti si voi de „miss venezuela”. In fine, cum intru o vad pe tanti la intrare si din cauza simtirii mele infinite alaturi de 7ani de alergat in cercuri prin casa ma gandesc sa o salut. Ok… „sarut-mana” si dau sa ma indrept spre hol -> camera. Tanti revine cu o replica pur geniala (cred ca se trage de la parul ala afro de va ziceam) „auzi dar tu stai in caminul asta ?” . Bun si aici s-a oprit timpul pentru mine, adica ce vrea femeia asta de la mine ? e un fel de test… daca ii spun „NU”, ma va da afara din camin ? scoate matura la mine sau cum ? … in fine imi era prea foame sa imi mai bat joc de ea si ii spun un „Da” sec si plin de gat rosu + nas infundat.

Anyway…. acum cred ca ma pun sa mananc… mi-e friggin foame :/

Retards

  1. dana
    26 Martie, 2009 la 2:09 pm

    apropo de tanti din camin, pe mine anul trecut m-a rugat sa-i ascund gresia la mine in camera sa nu stie „sefa” ca vrea sa-si renoveze baia :))

    • CH
      26 Martie, 2009 la 2:13 pm

      duamne…. asta e mai „visina” :))

  2. Maria
    26 Martie, 2009 la 3:22 pm

    hai recunoaste k a fost tare faza :))…de fapt nu faza in sine a fost tare ci felul in care ai reactionat a fost superfunny :))…it made my day

  3. anda
    27 Martie, 2009 la 7:17 pm

    =)) as fi vrut sa vad si eu prima „intamplare”. cersetorii astia ar fi in stare sa spuna orice numai sa-ti scoata banii din buzunar. :))

    • CH
      27 Martie, 2009 la 7:18 pm

      😛
      bine promit ca data viitoare te fac pe tine „sotia” mea cand mai mergem cu tramvaiul

  4. tronul
    28 Martie, 2009 la 2:06 am

    tare

  5. anda
    29 Martie, 2009 la 12:33 pm

    :)) nu mersi. am patit-o si eu acum ceva timp 😛 ziceam doar k ar fi fost amuzant sa iti vad reactia.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

