Prima pagină > Buc life > Vodka Energy

Vodka Energy

Hai sa va spun o chestie care ma enerveaza la culme cand vine vorba de cluburi. De obicei, cand intri intr-un club platesti o suma ce reprezinta intrarea. Pana aici ok; bine ca uneori ai si niste oferte gen : fetele au intrare libera, daca vii pana la ora xx:xx ai intrare la jumatate de pret, studentii in seara de xxxxx au intrare libera.

Ma rog si „oferta” pe care o voi ataca folosindu-ma de excesul meu „infinit” de zel, atunci cand primesti un bon cu care te duci la tanti de la bar si iti da o „vodka energy / vodka cola”. Ok totul e bine…  dar tanti,  eu nu vreau vodka, eu vreau doar cola… nu imi trebuie vodka (nu beau vodka „punct”). Mujer e asa greu sa imi torni doar sucul ? Ce doamne iarta-ma ca iesi pe plus, de obicei vodka nu e mai ieftina decat suc… adica uita un calcul simplu:

1/2 vodka + 1/2 suc > 1 suc

Inecuatia de mai sus e valabila in termeni de valoare.  Adica pretul unei vodka cola e clar mai mare decat… unei sticle de cola. Da’ nuuuuuuu: „Imi pare rau dar nu pot sa iti dau un suc”, pei ce ai femeie ? nu intelegi ca vreau doar cola ? Stai e greu… adica ehm uite mami nu mai pui vodka si cola… pui doar cola ;). Nu ma lua cu vrajeala ca nu te lasa manageru, ca te bate sau ca iti taie din leafa… ma sa fim seriosi ca iesi pe plus daca imi pui doar cola.. e mai bine pentru „tine” .

Ca sa nu mai zic ca intr-un club (nu vreau sa ii fac reclama… desi as fi zis numele doar asa ca sa ii „distrug” clientela),  iti turna vodka dintr-o sticla de 1l care, bine nici eu nu stiu prea bine marcile de vodka, sa mor daca am auzit de vodka aia. Pepsi-ul era turnat la ochi dintr-o sticla de Pepsi la 2.5L (d-aia la oferta). Pei ma, sa fac ceva pe voi ca va zgarciti in halul asta ?

Alta chestie care ma enerveaza in aproape orice club. Mereu se gaseste un idiot care sa isi scape pe jos sticla de bere / shot-ul de absinth sau cine stie ce mod de a-si baga alcool in sistem mai e. Bun ma intereseaza aproape de zero, dar in momentul in care alcoolul ala devine lipicios si eu dansez pe acolo… pei fratele meu imi vine sa ma leg de 3 generatii ale tale. Lasa tu mortii, nu mai „turna” in cinstea lor, lasa tu whiskey-ul ca nu mai stie mortu’ ce gust are… nu vrei tu mai bine sa iti termini shot-ul de tequilla? Fratele meu nu te chinui sa speli pe jos, lasa ca e o tanti cu mop care face minuni cu noul „Domestul: suprafete murdarite cu alcool”.

Vodka energy

Categorii:Buc life Etichete:, , , , ,
  1. Buby
    24 Martie, 2009 la 11:30 am

    doamne mets ce probleme existentiale ai tu, te frustreaza alcoolul varsat pe jos din cluburi :)))
    ah btw, iar m-ai furat, cuvantul „mami” folosit uzual intr-o fraza tot de la mine e, deci si prin urmare e copyright :D:D:D:D

    • CH
      24 Martie, 2009 la 11:31 am

      nu… mami foloseam dinainte >.<
      and yes… it iz frustrationing me

  2. mihalyi
    24 Martie, 2009 la 6:55 pm

    „1/2 vodka + 1/2 suc > 1 suc

    Ecuatia de mai sus e valabila in termeni de valoare.”

    Metinee, „ecuatia” ?!?!?!
    Atatea ore de matematica petrecute prin bancile liceului si tu zici „ecuatia”..

    • CH
      24 Martie, 2009 la 7:07 pm

      ah… da inecuatia .. my bad la „Ase” nu faci prea multa matematica :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

