Prima pagină > Despre mine > Which ones are bad juju ?

Which ones are bad juju ?

Am primit o leapsa de la Ella, practic trebuie sa scriu 14 afirmatii legate de mine, din care 7 sunt adevarate si 7 sunt false. Acum depinde de voi sa ghiciti care-i care.

  1. Imi iubesc catelusul
  2. Imi plac florile
  3. Nu suport produsele de patiserie ce includ branza…
  4. Sunt un gurmand
  5. Sufar in dragoste
  6. Duc o campanie „pro” Sinceritate
  7. Sunt misogin de fel
  8. Sunt foarte incapatanat
  9. Nu suport „DotA”
  10. Era sa cad de pe casa odata, (de la ~ 5m inaltime)
  11. Nu imi place matematica
  12. Sunt un optimist innascut
  13. Nu am prea multa incredere in oameni
  14. Sufar de „exces de zel” in ultima vreme

Well.. astea  sunt cele „14” ale mele… ma intereseaza cele paispe ale lui Mesa.

Categorii:Despre mine Etichete:,
  1. Alexya
    21 Martie, 2009 la 2:18 pm

    1. Parca nu ai catelus…
    2. Tie iti plac in special calele
    3. Adori branza, dar parca… in fine:D
    4. De mancat, mananci bine, numai eu cu Iry stim cat te asteptam dimineata…
    5. ??? maybe ???
    6. Da…
    7. NU =))
    8. Nu incapatanat… stii ce vrei…
    9. Nu te cred =)))
    10. Posibil…
    11. Adori Mate… :))
    12. Da:D
    13. Ba ai incredere…
    14. DAAAAAAAAAAAAAAAAA =))

  2. CH
    21 Martie, 2009 la 2:19 pm

    aproape aproape … ai ratat una, si ai retineri la 2… deci aproape bine 😛

  3. Buby
    21 Martie, 2009 la 6:49 pm

    bah asta cu bad juju e copyright 😛

    • CH
      21 Martie, 2009 la 7:03 pm

      nup :-” nu recunosc …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

