Prima pagină > Buc life > Mos Ene nu stie de „criza”

Mos Ene nu stie de „criza”

Azi, in timp ce ma duceam inspre moschee (moschee = lacasul de cult pentru musulmani), ma uitam prin metrou si … sincer era plin de oameni obositi si relativ tristi. Ma uitam la fiecare tip / tipa de langa mine si fiecare avea cearcane, ochi vineti sau pernute sub ochi… nu inteleg chiar asa toata lumea se duce in club ? Toata lumea sta pana la ore infernale (gen 3-4 dimineata) si se scoala a doua zi la 6-7 pentru a ajunge la servici / facultate ?

Ok inteleg ca e bucuresti, ca nu toata lumea se culca la 12 noaptea… dar totusi fratilor, luati o pauza, cum rezistati voi la asa un orar ? Nu simtiti ca va pica ochii ? Eu ma simt de parca mi-au murit 30% din neuroni dupa ce am o noapte „nebuna”, voi cum rezistati ? adica… voi mai aveti neuroni ? (nu vreau sa par rau 🙂 ). Vai de capul meu… eu inca „dorm pe mine”.

Mi se pare mie sau bucuresteanul de rand a gasit reteta productivitatii… adica are nevoie de doar cateva ore de somn, a redus atat de mult timpul pe care il pierde „dormind” aiurea … pei daca eram in timpul lui H. Ford ar fi fost angajatul ideal. Vreau si eu sa stiu care e smecheria ? … serios acum, aveti vreun contract cu nea ene ? sau cine stie ati gasit pe „pipi guru” al somnului si acum stati in cap inainte de fiecare „sesiune de somn” pentru a minimiza timpul efectiv in care dormiti.

In fine… am observat ca daca suferi de „doar 4 ore dormite aseara” ai un sentiment ciudat a doua zi… adica uhm lucrurile parca sunt mai incete… parca timpul se dilata; uneori ai puterea sa dai „Fast forward”, bine nu alegi tu cand sa sari peste momente dar e destul de utila cand nu te atrage prea mult materia care se discuta la tabla… Am mai observat ca esti mai sensibil la chestii care prin natura lor implica calcul matematic sau utilizarea logicii simple.

Sleepy eyes

  1. m3sa
    20 Martie, 2009 la 10:32 pm

    uh uh… eu „merg” la scoala ca sa dorm…

  2. 26 Martie, 2009 la 6:33 pm

    eu ma pricep mai bine la calcule dupa o noapte fara somn destul. :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

