Prima pagină > Despre mine, Un subiect mai delicat > Procentul indeplinirii planului este de …

Procentul indeplinirii planului este de …

Cum asa bine ne invata la statistica marimi relative de plan… am si eu un plan.

Un plan pe care l-am facut recent, cand zic recent ma refer la acum cateva zile… asa, am zis sa imi scot din minte ideile preconcepute pe care le aveam. Bine asta nu e neaparat un plan, pentru ca stiam asta de mult timp (ca trebuie sa mi le scot din cap) dar recent am zis sa incep sa scap de ele…

Am mai zis ca ma opresc din ajutat lume, in ce sens?; sa imi ofer suportul infinit, anonim si gratuit, pentru ca in schimb nu primesc nimic, doar un „multumesc” rece, gol si spus ca asa s-a invatat in cei 7 ani de acasa, bine 5-6 daca excludem anii petrecuti prin gradinite si alte insititutii de genu; sau pur si simplu nu trebuie sa ofer lectiile astea… caci nu isi au rostul (ca de exemplu desen la o clasa de matematica informatica intensiv informatica…)

M-am mai hotarat ca NU se merita sa ma mai chinui sa organizez iesiri in oras… ca din:

„ahh pei nu stiu ca sunt la …”

„pei cine mai vine ? ” (replica asta am scoate din sarite… si imi vine sa iti mut buzele alea divine cand aud asta…)

„nu stiu sa imi verific programul” pei fac ceva misto pe tine… auzi cica ai orar… ma pupate-as de Donaldel trump ce esti…

nu ma scoate nimeni…

M-am hotarat sa rup lanturile ce ma tineau legat, legat de evenimente trecute, de persoane care au fost; persoane care incearca sa stranga de lant, dar tot gasesc eu o za slaba… tot scap, tot va uit.

Uite asa ma fac eu rau, mama ei de treaba, daunez lumii ca sunt prea bun… lasa ca de acu doar cu exces de zel umblu, cu nesimtire in aer  si cu o inima inchisa pe dinafara. Nu ma intrebati de cheie, caci nu e un lacat pus de mine.

Evil taking over Good

  1. Miruna
    21 Martie, 2009 la 6:44 pm

    hai k ti-a placut miercuri seara 😉

    • CH
      21 Martie, 2009 la 7:04 pm

      eh am unele mici retineri… dar overall da mi-a placut 😛

  2. 20 August, 2009 la 2:29 pm

    asa e omu obisnuit sa refuze ce nu trebuie aveam si eu 2 specimene primate care ma abureau cu programu incarcat &co.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

