Prima pagină > Un subiect mai delicat > Reteta de succes

Reteta de succes

Azi va voi invata sa faceti o chestie. Este pentru prima oara cand „predau” asa ceva … asa ca va rog sa aveti rabdare.

  • Se ia un baiat, 1.80 70 kg. Acum, pentru ca cele mai bune lucruri sunt cele dulci acrisoare (pe principiul contrastele se atrag) luam o fata, 1.57 48 kg.
  • Lui sa ii punem niste ochelari, iar ei sa ii dam o pereche de ochi superbi.
  • Ii aplicam niste tepi, iar ei ii lasam parul drept, natural cum este el.
  • Pe el sa il facem un lider, un tupeist; ei sa ii dam inocenta si un pic de naivitate.
  • Presaram peste el puterea de a ghici gandurile, iar deasupra ei un sentiment de rusine tocat fin.
  • Mai intai il punem pe el in tava, aveti grija sa il intindeti bine peste tot, dupa o asezam pe ea; repet aveti grija sa acoperiti toata tava cu el, ca sa nu se arda ea… foarte important acest lucru.
  • Acum… sa aveti mare grija. El este foarte rabdator, dar sa nu il tineti la rece foarte mult timp. Ea, fiind naiva, nu va observa, asa ca aveti mare grija cand o asezati in tava.

Se serveste cald, alaturi de un rasarit de soare pe malul marii.

love-cake

Categorii:Un subiect mai delicat Etichete:, ,
  1. 16 Martie, 2009 la 7:58 pm

    de cand esti tu bucatar? :>

    sau „ei” te-au inspirat? ;))

  2. CH
    16 Martie, 2009 la 10:42 pm

    pei bucatar oricum eram… stiam sa gatesc 😛 (fac cele mai bune paste 😛 )

    si da… e o prajitura chiar buna 🙂

  3. 16 Martie, 2009 la 10:55 pm

    vreau sa-mi faci paste carbonara =p~

  4. CH
    16 Martie, 2009 la 10:57 pm

    ti-am zis… 3 saptamani 😛

  5. 17 Martie, 2009 la 9:05 pm

    … si jumatate …

  6. Miha
    19 Martie, 2009 la 9:25 pm

    Imi pare rau Metin..eu fac cele mai bune paste..intreaba pe oricine;)

    • CH
      19 Martie, 2009 la 9:32 pm

      uhhh nu… am facut o persoana care NU ii plac pastele sa imi zica : „ma sunt super bune” …. eu > tu (miha) cand vine vb de paste 😛

  7. marisssa
    20 August, 2009 la 6:08 pm

    nimeni nu a reusit sa ma faca sa se plac…. deci tu te poti incumeta?:))

    • 20 August, 2009 la 6:11 pm

      ai citit ce am scris mai sus ? dupa o portie de pastele mele nebunatice, dragoste la prima vedere 😛

  8. marisssa
    20 August, 2009 la 6:14 pm

    hmm

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

