Prima pagină > Buc life, Cugetari > Sunday morning

Sunday morning

Ahh… Deschid ochii, 8 dimineata. ” Metin, haide scoala”, imi zice mama in timp ce incerca sa ma trezeasca. Pentru cateva secunde s-a oprit timpul, parca eram din nou la liceu. Parca era mai bine asa… nu stiu ce sa zic. Imi aduc aminte de randul 2  de la geam, de mtz, lupa si bogdan… uffff zile mari erau atunci. Zile mari sunt si azi dar… parca as mai fi mers la liceu un an.

Ma gandeam in timpul meu liber, care sa fiu sincer nu prea mai e… avand in vedere ca acasa am fost pe fuga tot timpul, ce motive am sa fiu in buc ? Ma refer pe langa cele formale gen facultate, studii alea alea. Ok am multi prieteni acolo, cu care ma distrez; am multa libertate; dar… parca sunt unele lucruri care imi lipsesc, care nu stiu dar daca as fi putut le-as fi luat cu mine acolo (nu ma refer la net-ul de acasa si mancarea mamei)

Stau si ma gandesc… ce m-ar motiva sa mai merg in Buc ? cand sa zic ca am si aici destul …


Remember where you once were


P.S. iertati-mi mica depresie…


am uitat sa zic, ieri am fost la bunica mea… si am taiat trandafirii. Poate nu vi se pare mare lucru… dar, pentru mine e. O sa va povestesc altadata … acum ma grabesc sa ajung la gara (plec inapoi in Buc)

Categorii:Buc life, Cugetari Etichete:, , ,
  1. Alex DK
    28 Martie, 2009 la 1:53 am

    I feel u man… i feel you… 😉
    Better days will come…
    Just wait and see 😀
    Miss you man 😉

    • CH
      28 Martie, 2009 la 9:49 am

      miss you 2….
      anywayz… 5th of april 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

