Prima pagină > Simple life > Work Maggot!

Work Maggot!

A slave's options

Imi cer scuze pentru pauza pe care mi-am alocat, dar dupa cum bine stiti ma plimb de la facultate la sediul Grawe Ro (firma de asigurari). In fine, nu o sa incep sa va descriu cat de shukara e firma asta… nu, NU sunt genul.

In schimb va voi spune ca e un loc unde ma simt chiar bine. Adica oamenii de acolo sunt toti niste persoane super de treaba. Toti team leaderii sunt „nebuni” si tineri… iti permiti la glume cu ei, in prostie. Heck, un coleg din echipa are deja porecla de ” Aspirator 380 „. De ce ? pei pentru ca atunci cand a venit la interviu, el credea ca vine la o firma de „curatenie” / „aspiratoare” si 380 e o cifra care l-a marcat pe saracul baiat…

Daca asta nu e tot, tot valul de tineri recrutati recent sunt niste nebuni… in 2 ore de ” curs ” radem ~ o ora lejer… Dar facem si lucruri constructive. Ma rog e constructiv pentru mine, pentru ca pot sa imi exersez calitatile de dictie cu un strain. Stiu sa vorbesc, dar am un oarecare trac cand vine vorba de necunoscuti, in sensul de persoane pe care le-am vazut pentru prima oara in viata mea. In schimb daca am ceva in comun cu tine, am fost impreuna la un curs, am stat la o coada si am discutat… pei deja am un „trecut” cu tine si deja ma simt ca si cum as vorbi cu un amic… Si acum am posibilitatea sa invat sa vorbesc cu oameni pe deplin necunoscuti…

In fine… sper sa nu ma afecteze prea mult treaba asta.. in sensul ca nu vreau sa postez odata la 4 zile :/. Tin mult la blog-ul asta si nu vreau sa il pierd ca am „un job”… desi cu riscul de a ma repeta, e un loc super tare, care cred eu ca merita.

P.S. Titlul si imaginea nu au absolut nici o legatura cu atmosfera de la „servici”… nu va faceti griji pentru mine 🙂

Categorii:Simple life Etichete:, , ,
  1. Alexya
    12 Martie, 2009 la 3:03 pm

    Ar fi o idee buna pt un post ceea ce s-a int azi la macro si nu numai azi:))

    Mi-e mila d Ale

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

