Prima pagină > Simple life > More and more

More and more

Ca bonus pentru show-ul din seara asta, gratie grupului de baieti de la 1502, ofer flori tuturor doamnelor / domnisoarelor / travestitilor (… ma rog inca am retineri daca sa le dau sau nu)

Ok … sa incep, mamei mele :

White rose



Tuturor doamnelor / domnisoarelor pe care am avut placerea sa le cunosc:

White lily painting



Pentru cele cateva fete care au avut rabdare sa ma asculte, sa imi inghita umorul sarcastic, care au stiut sa rupa un sfat si sa mi-l dea,  si pe care le pot numi sincer prietene:

Red rose



Si in final… o „surpriza” pentru cineva anume, surpriza pentru ca nici ea nu stie ca nu mai e doar cineva:

White Calla Lily

Categorii:Simple life Etichete:, , ,
  1. 8 Martie, 2009 la 6:15 pm

    multumeeesc >:D<

    • CH
      8 Martie, 2009 la 6:15 pm

      cu cea mai mare placere 🙂

  2. 9 Martie, 2009 la 3:15 am

    >:D<
    si sa stii ca alea 4 vizite din .nl is de l mine. serioooooos! 🙂

    • CH
      9 Martie, 2009 la 7:36 am

      … doar de 4 ori ? …..
      oricum >:D<

  3. reihan
    11 Martie, 2009 la 7:30 pm

    a mea care floare e?
    :*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

