Prima pagină > Cugetari, Despre mine > Dulcele meu amar

Dulcele meu amar

Finger pointing

Cum nu am gasit nici o persoana cu care sa vorbesc… in sensul ca nimeni nu parea a avea timp sa ma asculte voi apela la tine, draga cititor anonim.

Ok… sa incep, intr-o relativa ordine de idei, am fost numit misogin. O chestie care m-a afectat, lucru care putea fi observat cu usurinta, cel putin in ultima vreme. In fine nu faptul ca am fost numit misogin… pentru ca stiu ca nu sunt, ce m-a afectat defapt a fost persoana care mi-a adresat dragutul compliment. Adica… dintre toti cei care ii stiu, nu ii stiu, care ma „iubesc” si care vor sa ma scuipe intre ochi  si/sau bata pana stau lat intr-o balta de sange de parca as fi fost beat mort, de ce trebuia sa fi tu ? M-ai dezamagit, sincer si m-a durut… Adica, sunt foarte sincer de fel si dupa ce ca ne stim de ceva timp, dupa ce ca „m-am deschis”; imi zici acum ca sunt un misogin ? pei… tu ? tu care ma stiai mai bine, care … ahh rahat. Mi-am propus sa nu mai vorbesc despre asta si o sa ma tin de promisiune. E ultima data cand mai „plang” pentru portretul meu desenat de tine… gata, destul.

Buuun, alta idee, in ultima vreme am suferit, selectiv, de un exces de zel care nu prea ma descrie. Poate e un efect secundar de la chestia de mai sus, cine stie ? oricum nu e de bine… simt cum „planurile mele bine gandite” se duc de rapa din cauza unor vorbe spuse aiurea in tramvai (la propriu… circul zilnic cu tramvaiul); glume proaste spuse aiurea care imi racesc prieteniile cu niste persoane la care as putea zice ca tin… desi incep sa cred ca ar trebui sa am grija cu prieteniile astea ( vezi mai sus ).  Adica… revin la o chestie pe care o ziceam eu pe la inceput, dar care vad ca parca am uitat… Dar totusi, incep sa urasc rahatul asta … ca ma intind pe el ca niste gem de capsuni pe paine  ( mi-e pofta de un gem de capsuni :/ … „mama unde esti ?” ) Adica nu vreau sa imi stric „planurile”, odata ca am investit prea mult in ele ca sa le distrug din cauza unui cacanel… plus ca am asteptari relativ mari de la unele… in sensul ca mi-as dori sa le realizez.

Urmatoarea idee, azi am fost la 2 interviuri… ah n-am mai fost de ceva vreme, eram usor emotionat sa zic asa… desi stiu si va zic E O MARE PROSTIE sa iti fie frica. Ce poate sa iti faca ala ? NIMIC… nu te mananca, nu pierzi nimic, nu iti fura nimic decat timpul pe care il aloci interviului… altceva ? nimic. Bine daca tii mult la criza asta ai putea zice ca pierzi din gelul de par, deodorant, baterie la mobil, pix hartie alea alea… Oricum totul a descurs bine, totul a fost „liiiin”. Daca va intrebati care a fost rezultatul celor 2 interviuri, pei am fost invitat la o perioada de proba la ambele joburi, deci e un fel de „va urma…”.

In ultima vreme am avut tot asa o stare de plictiseala profunda, de non-interactiune… desi va spun foarte sincer ca vroiam din toata inima sa mai citesc ceva pentru fac (nu dati in mine… dar ma sperie gandul ca am de invatat o tona pentru sesiune… o tona de hartie, care sincer e destul de multa hartie avand in vedere ca 250 file a4 au cam 1.3kg; deci undeva la ~ 200417 coli). Mi-am facut un calcul, daca sa zicem ca folosesc in mod util 12 ore pe zi, atunci strict pentru facultate (fara invatat acasa) aloc undeva la 34% din timp… un rest de 66% … SPER ca odata cu job-urile sa mai stric din monotonia asta, sper sa imi regasesc cheful de altadata.

Uhm, azi a facut Alex curat in camera, de unul singur… cred ca maine ii iau o bere ;). Poate scap ieftin asa 🙂 Adica l-as fi ajutat sincer, dar trebuie sa merg la al doilea interviu si na…

  1. 20 August, 2009 la 5:42 pm

    Bafta pe mai departe !
    interesanta viata de student .. abia o astept:D

    ps…1) am eu gem de capsuni :)) vrei? 😛

    p.s… 2) sper sa nu ma injuri ca te tot comentezi … nu ma pot abtine:D

    • 20 August, 2009 la 5:46 pm

      1) ehhh am avut pofta pe atunci… acum nu prea…
      2) nu ma deranjeaza… e un pic amuzanta treaba 😛

  2. 20 August, 2009 la 5:48 pm

    chiar zilele atsea mi aduceam aminte de traditionalele sandvisuri (sau cum s o scrie).. ale bunicii cu putin unt pe paine si putin gem:x

    • 20 August, 2009 la 6:01 pm

      …. mie bunica imi facea paine libaneza si mai departe eu imi faceam un fel de shaworma vegetala 🙂 (branza rosii cascaval castraveti si ma rog ce mai gaseam)

  3. marisssa
    20 August, 2009 la 6:05 pm

    hai ca mi faci pofta!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

