Prima pagină > ASE > The number

The number

Deci inca nu imi vine sa cred… si inca nu m-am oprit din ras…

Statea scris alb pe negru (bine e negru pe alb… dar sunt un misogin asa ca zic alb pe negru), pe lista de la FABBV cu mediile studentilor.

# 69 |  Caiali P. Metin  |  8.86

Cum sa fiu mei locul 69 ?… Doamne genial, o citez pe vara-mea ” mare om, mare caracter „. Bine, clar zicea asta pe un ton ironic… da’ 69 :))

Number 69

Categorii:ASE Etichete:,
  1. 5 Martie, 2009 la 10:25 pm

    de la pofte treci la 69
    ntz ntz

    • CH
      5 Martie, 2009 la 10:28 pm

      e un semn asta… e destin n-am ce-i face

  2. dana
    6 Martie, 2009 la 11:53 am

    e semn ca ar trebui sa o lasi mai moale cu tocitul sa nu mai fi printre primii 100… :))

    • CH
      6 Martie, 2009 la 11:55 am

      never!!!
      si nu am tocit… daca si eu am tocit :/ se duce lumea de rapa 😛 am 3 martori care pot confirma faptul ca NU am tocit :p

  3. dana
    6 Martie, 2009 la 12:11 pm

    alex, voro si costi stiu :)) le-ai dat raffelo sa spuna asa ceva :d

    • CH
      6 Martie, 2009 la 6:48 pm

      NU… le-am dat raffaelo ca sunt coleg bun cu ei… nu ca sa ii influentez :/

  4. HomeR M.D.
    6 Martie, 2009 la 6:21 pm

    great job there

    • CH
      6 Martie, 2009 la 6:48 pm

      mersi mersi 🙂

  5. reihan
    11 Martie, 2009 la 7:20 pm

    nici nu s putea alta cifra! :p

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

