Special needs

Mdea… in ultimele cateva zile nu prea am mai avut inspiratie sa zic asa…

Sincer sa fiu in ultima vreme am pofta de ceva… dar inca nu imi dau seama ce e acel ceva. Adica am incercat mai de toate:

– dulciuri  ?   √

– mancare „shmechera” de acasa ?  √

– biliard cu colegii de camera ?  √

– bowling cu fetele din grupa ?  √

– distractie via jocuri pe laptop ? √

… acuma, cand ma uit mai bine, parca imi dau seama ce imi lipseste, dar nu sunt sigur daca e si cauza „poftei” asteia… adica, ehm, oare ? E clar ceva ce imi lipseste… dar e oare destul cat sa imi satisfaca „nevoia” ? Urasc momente de genul, nu au nimic productiv decat faptul ca imi atrag atentia intr-o oarecare masura asupra unor „defecte”…

Meh, sper sa trec repede de „boala” asta… ma rog sper sa trec pentru ca am luat medicamentul, nu ca ma simt eu putin mai bine si am zis ca mi-a trecut.

Butterfly on my hand

If you want to catch a butterfly, don’t run after it.  Instead, sit down and open your mind.  It will just land on your palm when it needs to rest.  That’s the way to find love.

  1. 4 Martie, 2009 la 8:06 pm

    esti in pofte?:))

    • CH
      4 Martie, 2009 la 8:08 pm

      da… nu sunt insarcinat… asta e sigur :/

  2. cristi
    4 Martie, 2009 la 8:47 pm

    sex?:))

  3. Miruna
    4 Martie, 2009 la 9:30 pm

    si eu tot la sex mam gandit knd am citit pe aici… „nevoile tale”, „pofte” etc :))

    • CH
      4 Martie, 2009 la 9:32 pm

      pffff ce aveti wee ? ziceti ca noi suntem perversi… HUO
      desi sincer sunt numarul „69” in ierarhia pe medii la finante… e un semn asta :))

  4. dana
    5 Martie, 2009 la 1:21 am

    estas embarasado :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

