Prima pagină > Cugetari, Simple life > Martisoru’

Martisoru’

Buuun azi este 1 martie, si cred ca voi adopta varianta C); dupa cum bine m-a sfatuit si Mesa, adica… nu vreau sa par egoist dar parca ar fi mai bine daca as avea ce manca o luna; daca nu as face foamea. Oricum „ma urasc” destule fete… ce mai conteaza inca ~ 10-20 ?

Intentia exista… si ca sa va demonstrez va voi face cadou tuturor fetelor un martisor „virtual”. Oricum suntem intr-o era a informatiei, deci la pariu ca intr-un moment in viitor nu vom mai face cadou flori reale, vom trimite cipuri care contin holograme sau ceva in genu’. Deci ce fac eu, practic merg cu un pas inainte… „aduc” viitorul in prezent. Vedeti ce „open-minded” sunt ? 😉

Deci nu va suparati pe mine… suparati-va pe posibilul „viitor”; poate si pe criza asta economica… bine care de felul ei nu prea ar fi un mare motiv, caci pe noi (ca si romani) nu ne-a afectat … cel putin nu cu un efect maxim, dar totusi pentru cei mai scartari de fel e un motiv foarte foarte bun: ” Ma scuze… am vrut sa iti iau flori dar criza asta… m-am rezumat la niste martisoare amarate, dar intentia conteaza nu ?”   Acum sa nu credeti ca sunt zgarcit… dar avand in vedere situatia predefinita de „student” … e cam greu sa faci cadouri si v-am si explicat costurile pe care ar trebui sa le suport cauzate de o astfel de investitie.

Martisorul :

Martisor

[edit] Ca totusi nu ma simt eu bine… si vreau sa dorm linistit la noapte (plus o mica inspiratie de la RazzoR (si el a dat vina pe criza ) ) voi scrie o mica lista cu toate fetele care zic eu ca merita un martisor din partea mea, ca sa imi usureze munca o sa impart in categorii:

Familie : Mama, Suby, Iasemin, Reihan, Melek, Aigul, Rushen, Sheila, Leila

Medgidia: Nalan, Nelida, Emi, Sibel

Valul lui Traian: Elis, Yelit, Ylche,  Geylan, Sezen

Grupa de facultate (aici e grosu’) : Claudia, Alexya, Cycy, Buby, Iri, Lory, Maria, Nico, Kris, Krisu (ghiciti voi care e care 🙂 ) Ioana, Iuliana, Flory, Raluca, Haritina, Inga, Inna, Anda, Adelina

Serie: Miruna, Miha, Cristina

Facultate: Shenis, Anca, Roxana, Raluca, Ruxy, Alexa

ASE: Nica, Ade, Aura, Giorgiana, Gilly, Raluca, Mona, Simona, Tereza, RLK, Clau, Irinush

C1: Alina, Dede, Andruea, Andreea, Teo, Irina

Fostul Liceu: Stef, Eli, Rux,  Ella(dreams), Ella, Dana, Irina (de la magazin 😛 ), B, Mady

De prin alte parti: Andra Elena, Lavinia, Onyk, Gaby („Romeo”), Velica, Irina, Ruxy, Malina, Manuela, Laura

in fine… atatea mi-a trecut prin cap… daca am uitat pe careva sa stiti ca nu a fost cu intentie… si va rog sa imi amintiti 😀

si .. uhm fiecare nume este unicat, adica nu am trecut aceeasi persoana in 2 categorii distincte.

[/edit]

Categorii:Cugetari, Simple life Etichete:, , , ,
  1. SRN
    3 Martie, 2009 la 11:10 pm

    mie ce mi-ai luat ma de 1 martie?

    • CH
      4 Martie, 2009 la 1:47 am

      tu esti baiat …. de ce ti-as lua ceva de 1 martie ?

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

