Prima pagină > Simple life > Ro Blog Fest

Ro Blog Fest

Ah la naiba… am uitat sa imi inscriu blog-ul in „RoBlogFest”… ptuuuu sa fac ceva in memoria mea de „elefant”.
Uffff in fine, nu cred ca as fi castigat ceva … dar totusi pentru ego-ul meu sa zic asa…
O well… imi pun alarma pentru februarie 10 2010… sper sa imi amintesc atunci …
Si totusi, cum sa uit sa ma inscriu ? M-am trezit acuma cand mai sunt doar 4 zile de votare, ah ce memorie am…
In fine va recomand totusi sa votati, sa va pierdeti un pic din timp uitandu-va peste acele bloguri, unele sunt chiar bune si merita votate.

Categorii:Simple life Etichete:,
  1. MTZ
    27 Februarie, 2009 la 9:50 pm

    esti din Arges mane ?

  2. CH
    28 Februarie, 2009 la 12:26 am

    arges ? ce drq ai ma mitzoc 🙂
    [edit] scuze… te-am confundat cu un fost coleg de clasa 🙂 [ / edit ]
    nu, nu sunt din arges

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

