Prima pagină > Cugetari > Alb si rosu nu e neaparat Dinamo

Alb si rosu nu e neaparat Dinamo

Oook… cum bine ati observat (baietii in special si chiar daca ati uitat… sunt destule fete care sa va aminteasca) VINE Martisorul!!!

O sarbatoare? In fine habar nu am ce se sarbatoreste, nu stiu daca e pe acelasi principiu pur comercial ca si Valentines Day, dar aparent e o zi in care baietii (ca de obicei…) scot grosu’ pentru a cumpara martisoare si/sau flori fetelor.  O zi care deja ii provoaca portofelului meu niste crampe ingrozitoare, si asta NU pentru ca il maltratez tinand in el cantitati enorme de bani…

Sa fiu sincer un pic… pana acum nu m-a deranjat prea mult chestia asta. Adica in 1->12 am avut mereu max 10 fete in clasa + 4-5 de la alte clase cu care eram mai apropiat… ajungem undeva la 15 fete. Buuuuun 15 * 2 lei (zambila) sau 0.5 lei (martisorul) ajungem la 30 ron respectiv 7.5 ron. Acum cum ma mai si „tiganeam” cu tiga…. vanzatorii scoteam undeva la 25 lei si 5 lei. Chestie care mergea foarte bine.Dar… de cand am venit la ASE 20 de fete in grupa…  si alte 20 de pe la alte grupe… 40 de fete. In Buc zambile mai ieftine de 5 lei nu sunt… nu stiu „piata” nu stiu daca merge sa ma tocmesc cu tanti florareasa… dar oricum 40 * (sa zicem) 3 = 120 ron. CE MA ? 120 ron… duamne. Daca mai adaugam si „criza economica” ar trebui sa scriu DUAMNE…

Acum presupun ca imi intelegeti dilema:

A) Sa iau la toata lumea si sa nu mananc o luna ?

B) Sa iau doar la cateva dar sa risc supararea celorlalte carora nu le iau ? si aici mai intervine cui sa iau ? ok numai celor apropiate… dar totusi :/ nu vreau sa aud „da mie de ce nu mi-ai luat ? ”

C) Sa nu iau deloc ? O chestie foarte atractiva… eu nu dau nici un leu deci supravietuiesc o luna, dar dupa „uratul ala nu a dat flori la nimeni”


Presupun ca imi intelegeti dilema… si am impresia ca majoritatea baietilor trec prin ea. Deci… nu stiu ce sa fac… cred ca o sa merg cu varianta B) adica macar sa fiu „iubit” de cine conteaza…

Oricum… FETELOR, avand in vedere ca e criza… daca primiti vreo floare / martisor SA FITI FERICITE… adica baiatul ala nu mananca 2 zile ca sa il pupati voi. Vreau sa fiu sigur ca intelegeti „sacrificiul” pe care trebuie sa il facem ca sa va „multumim” pe voi. Sa va ajunga „amaratul ala” de martisor… da ?

Ah si daca va intrebati de ce insist atata cu zambilele… e simplu e ori zambile ori ghiocei. Ghioceii nu imi plac, mi se par prea ciudati, prea „firavi” parca sunt morti + zambilele sunt mult mai frumoase si au un miros mult mai puternic.

In incheiere tin sa precizez ca nu sunt misogin… desi unele fete poate ma injura deja ca poate dau dovada de zgarcenie dar asta e… voi sunteti cele care nu o sa primiti martisoare / flori 😛

Martisor

  1. alina
    27 Februarie, 2009 la 10:32 am

    hei hei…ce atatea variante ? mergi pe varianta A, e cea mai buna si mai simpla 🙂

  2. CH
    27 Februarie, 2009 la 2:25 pm

    … da cea mai buna, simpla si „devastatoare” pentru mine …

  3. m3sa
    28 Februarie, 2009 la 10:30 pm

    genial postu 🙂 …

    Dupa 2 minute de gandire profunda asupra problemei tale… am ajuns la concluzia ca cel mai bine ar fi sa alegi C.

    C) Sa nu iau deloc ? O chestie foarte atractiva… eu nu dau nici un leu deci supravietuiesc o luna, dar dupa “uratul ala nu a dat flori la nimeni”

    Pe ideea ca intentia conteaza… iale cate o creanga si leaga un snur rosu-alb de el… si zile ca e martisor :).

    Ai bani sa traiesti o luna… si nici nu esti uratul ala… oricum intentia conteaza…

  4. turcu_my_hero
    1 Martie, 2009 la 10:40 pm

    bah da zgarie branza de pwla rau mai esti

    • CH
      1 Martie, 2009 la 10:41 pm

      🙂 hai hai… ca si tu esti la fel.. chiar mai rau 😛

  5. 3 Martie, 2009 la 1:17 pm

    ti-ar placea in suceava atunci. mi-a zis eliza ca la ei de 1 martie baietii nu iau nimic, ci dimpotriva, fetele cumpara cadouri/martisoare pentru baieti, iar acestia isi iau revansa pe 8 martie 😛

    • CH
      3 Martie, 2009 la 3:27 pm

      ehhhh pei atunci sa ii zici elizei ca ii fac o vizita in suceava de 8 🙂

  6. 3 Martie, 2009 la 6:28 pm

    alb si rosu e dinamo x(

    • CH
      3 Martie, 2009 la 9:23 pm

      ba tu esti stelist…. NU e dinamo… HUO dinamo 😀

  1. 1 Martie, 2009 la 12:43 pm

Lasă un răspuns

