Sunt, eu

Hai sa va spun o chestie care m-a marcat un pic…

Sambata a venit bunica, din partea tatalui, sa stea la noi cateva zile. Eh… pana aici nimic de zis.

Tata: ” Alo, Metin ? hai coboara jos sa o iei pe bunica ta”

Ok, evident ca eram bucuros, nu am mai vazut-o de foarte mult timp…  Ei bine de aici incepe partea ciudata. Bunica nu m-a recunoscut absolut deloc… bine eram obisnuit cu momentele de genul, adica ea are 93 de ani si mereu stateam putin timp pana sa isi aminteasca cine sunt, dar isi amintea. Ei acuma nu, stiu sigur ca l-a intrebat pe tata daca eu muncesc in echipa lui si daca stiu unde sta (ca eu urma sa o duc pana la usa).  Am ramas usor marcat… inteleg ca e batrana si nu ii reprosez nimic, se intampla, e ceva absolut normal, dar… m-a lovit un pic.

M-a facut sa ma gandesc un pic… asa o as ajung si eu ? (presupunand ca o sa ajung la varsta ei)… imi aduc aminte de o discutie pe care am purtat-o cu cealalata bunica mea. Imi povestea ca in tineretea ei nu isi dorea sa ajunga batrana… nu concepea sa mearga cu baston, sa oboseasca foarte repede… ma rog batranetea in general. Acum insa, imi spune ca viata e prea frumoasa, sa nu vrei sa o traiesti inseamna ca esti un mare prost.

Old Woman

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

