Just friends

Hai ca azi am chef  iar de filozofeala, despre ce sa vorbesc eu azi… sa vedem e Valentine’s Day, bine eu nu cred in asta, adica doar mi se pare a fi o zi ca si Sfantul Gheorghe sau Sfantul Alexandru. (vreau sa zic ca nu cred in partea cu chesii pufoase si rosii eventual in forma de inimoara, ursulet si tot felul de animalute mici cu un oarecare grad de „dragalasenie”)

Adica sincer mi se pare stupida faza cu: „tu esti Valentinul meu… bine dar ma cheama Yo Lin”, adica.. ehm.

Mi se pare o chestie pur comerciala impusa de niste tipi cu un spirit antreprenorial bine dezvoltat. Care „profita” de prostia umana (sa zic asa)… adica de ce sa exista o zi a indragostitilor ? Nu ii gasesc rostul, mi se pare destul sa exista ziua in care „a luat nastere cuplul”, ma refer ca sunt de parere ca treaba cu ziua indragostitilor nu reprezinta ceea ce vrem sa credem… e doar un mod de a demonstra ca ai bani si ca vrei sa ii cheltuiesti.  Nu iti demonstrezi afectiunea fata de cineva prin lantisoare, bratari, parfumuri coco no5  bvlgari sau cine stie ce alte lucruri…

Sa incepem… tema e, mai bine zis „adevarul universal incontestabil” este: ” un baiat nu va fi niciodata doar prieten cu o fata”

Buuuunnnn sa-i dam drumu’ la filozofeala.

Un baiat niciodata nu va vrea sa fie doar prieten cu o fata… la un moment dat in existenta lui se va gandi serios ma … cum ar fi daca eu as fi cu Y ? Unde Y sunt toate fetele pe care le intalneste in viata (bine mai putin rude… adica aia ar fi incest )

O sa ziceti cum asa… ca nu e adevarat, gresit e foarte adevarat. Credeti-ma un baiat o sa se gandeasca macar odata, daca sa fie sau nu cu o fata. Adica sa zicem ca el intalneste o fata, imediat el isi va face o impresie (prima vedere) si totodata aici isi pune pentru prima oara daca sa incerce sa fie ceva mai mult decat „prieten”. Daca il atrage in vreun fel isi va spune mei… poate as incerca si de aici incepe sa se intereseze cat mai mult. Poate „ea” e singura si el isi va propune sa „umple” acel gol… poate, dar poate ca nu; si cine stie o sa astepte ? o sa renunte? sau… poate chiar „dezbina si cucereste”.

Uneori se poate : „aoleo ce urata e… pfoai nici nu vreau sa o cunosc”; si in fine aici se termina. Alteori pur si simplu nu se simte atras, (bine partea asta e foarte subiectiva nu o sa intru prea mult in detalii), ma refer ca nu conteaza cum arata tipa, ea poate fi miss… da’ lui pur si simplu nu i se pare atragator, ii lipseste acel ceva. Eh si de obicei din cazurile astea rezulta „amicitiile”. O sa ziceti ca ma contrazic… spun ca nu se poate dar totusi accept… ei bine eu ma refer la faptul ca esti „amica” cu X, DAR X s-a gandit serios daca sa ii fii amica sau prietena.

Acuma asta e doar prima parte, vreau sa zic ca practica nu urmeaza imediat (ma rog nu in general), de obicei baiatul va sta un pic, isi va analiza „prada” si dupa va incerca ceva. Asa ca nu va speriati daca primiti atentie mai multa din partea unui baiat, e doar acel mic pas…

Va spun eu ca orice baiat va admira toate fetele din jurul lui, si isi va forma o opinie despre fiecare… isi va forma acel „ma sa incerc sau sa nu incerc… „.

Bleh nush daca m-ati inteles … ma doare si capul ingrozitor …

A boy and a girl holding each other's hand

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

