Prima pagină > Simple life > Sofer de profesie

Sofer de profesie

Asta e un post dedicat tuturor conducatorilor de autobuze RAT Judet…

Sa ma … pe voi !

Catch the bus

Va credeti mare shmecheri ca sunteti mereu pe masina… fac ceva pe voi, ca va e lene sa asteptati cateva secunde; vedeti ca saracul mos alearga sa prinda autobuzul, dar voi… Nu stiu de ce va grabiti atat, asteptati sa ne asezam toti jos; nu plecati imediat cum a urcat ultimul calator. E greu sa ma pregatesc pentru calitatile tale de Alonso avand in vedere ca DOAR ce m-am urcat in autobuz. Sincer chiar nu vreau sa cad; (ca acea babuta care a cazut jos si mai avea un pic si dadea cu capul de o bara; ) sau sa lovesc pe altcineva.

Mai ales acum cu „validatoarele electronice” (pentru cei ce nu stiu, mai nou avem validatoare electronice, nu mai avem vechile compostoare); faza nasoala care e … trebuie sa pui biletul in gaura si sa astepti ~3 secunde pana respectivul aparat ti-l „inghite” si stampileaza… 3 secunde CRITICE, pentru ca tu ai chef sa faci cerculete cu ditai autobuzul pe o strada cu sens unic, iar eu injur ca mi-am uitat airbag-ul in cealalta geaca.

  1. 10 Februarie, 2009 la 8:49 pm

    :))
    ce vrei de la Romanica?

  2. CH
    10 Februarie, 2009 la 8:56 pm


    decenta si ceva bun simt

  3. 10 Februarie, 2009 la 9:15 pm

    eee si tu acum unde te crezi, in Vest?

  4. cristi
    10 Februarie, 2009 la 9:33 pm

    exagerezi putin:)..gandestete sh din punctu lor d vedere..salariu d cacat, trafic de cacat, betzivi sh manelisti in masina etc..sh faza cu statu in statie pan se aseaza calatori nush dak se aplica p undva ptk (parerea mea) nu isi are rostul :)..welcome to bucharest

  5. CH
    10 Februarie, 2009 la 10:12 pm

    … bine asta mi s-a intamplat in cta;
    da inteleg ca e nasol de ei… dar de ce se „razbuna”
    pe noi ?

  6. Cosmin
    10 Februarie, 2009 la 10:24 pm

    si pe mine ma seaca validatoarele astea electrice. mie imi ia cel putin 10 sec pana nimeresc sa bag biletul 😀

  7. CH
    10 Februarie, 2009 la 11:25 pm

    sa le ia naiba de validatoare stupide…. ca la chiosc la mine vinde numai bilete mari… si nu incap in ala…

  8. m3sa
    11 Februarie, 2009 la 12:22 am

    RAT Judet…

    RATTimisoara…
    RATConstanta…
    RATIasi…

    RATB Ilfov?

  9. CH
    11 Februarie, 2009 la 12:39 am

    conteaza… ?
    era o tentativa de generalizare :))

    lasa ca o sa vorbesc odata si despre taximetrisit / profi

  10. 13 Februarie, 2009 la 12:05 am

    nu se alearga dupa fete si autobuze 😀 (no offence for the ladies)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

