Prima pagină > Buc life, Simple life > Pauza publicitara

Pauza publicitara

Pauza Publicitara

Imi cer scuze pentru „mica” mea pauza… am fost plecat la bunici si  _net=0.

In fine m-am intors si asa cum am promis ma apuc de scris; pentru ca am prea multe idei in minte o sa scriu schitat cate un pic din fiecare:

– am fost la bunica, unde am fost tratat ca un rege :). Va rog un „toast”  pentru toti bunicii din lume.

– mi-am revazut matusa (care este cu un an mai mare ca mine… familie mare ce vreti 🙂 ); nu ma intelegeti gresit… nu am mai vazuto de ~ 3 ani; si mi-a promis ca ne mai vedem peste 7 ani 🙂

– acasa i-am facut „zile negre” mamei… da’ ea ma iubeste 😛

– am fost la fostul meu liceu, unde am fost usor dezamagit. Adica uniforme obligatorii, nu mai poti „chiuli” … foarte foarte plictisitor… mi-e mila de Irina (tanti de la magazin) ca na … nu mai e generatia mea 🙂 (care cica era printre cele mai nebune). Foarte ciudat, am plecat noi, „s-a stricat” liceul; ma refer strict la nivelul de „rebelism” sa zic asa… nu stiu nimic despre cat de destepti sunt cei din liceu si nu vreau sa fac nici un comentariu, repet plictisitor liceul acuma.

– mi s-a atras atentia asupra acelui lockdown pe care mi l-am impus… Da, m-am hotarat sa il ridic. Deci „imi deschid inima”, evident doar celei care merita.

– s-a terminat prea repede vacanta, sincer nu am inteles absolut nimic din ea… (bine nu se pune faptul ca mi-am ocupat 75% din hard cu filme si jocuri) as mai fi vrut sa mai dureze un pic, dar daca ma gandesc mai bine… mi-e dor si de viata din bucuresti. Nu vreau sa zic ca nu imi place acasa, dar nu stiu cum sa va zic, chiar mi-e dor de Bucuresti.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

