Mic sfat

Nu mancati Finetti cu paine proaspata, care e moale, pufoasa si mai ales … calda.

De ce ? pei va alegeti cu un Chocolax >.<

[edit] pentru cei ce nu stiu chocolax este o ciocolata cu efect laxativ… practic un laxativ cu gust „bun” [/edit]

Categorii:Cugetari, Simple life Etichete:,
  1. 4 Februarie, 2009 la 6:45 pm

    experiente personale neplacute?:))

  2. CH
    4 Februarie, 2009 la 7:14 pm

    mdea… azi dimineata mai exact >.<
    „micul meu dejun” …. foarte gustos

  3. 5 Februarie, 2009 la 12:37 am

    =))

  4. CH
    5 Februarie, 2009 la 12:38 am

    nu e de ras :/

  5. 5 Februarie, 2009 la 1:17 am

    :))

  6. CH
    5 Februarie, 2009 la 1:18 am

    pffff serios nu e :/
    ce vi se pare asa amuzant ? …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

