Boxer vs Tanga / Chilotul standard

O chestie care de mult ma roade… Adica, mie mi se pare mult mai atragator o fata in boxeri decat intr-un tanga… tanga-ul mi se pare prea populat, si nu stiu, dar parca si-a pierdut din farmec, e peste tot, a devenit banal, nu imi mai inspira nimic.

Cele cateva fete cu care am vorbit despre tema asta se imparteau in 2 tabere… (duhhh). Interesant modul in care se imparteau. Ele nu aveau nimic impotriva unui tanga… intrebarea era ce parere au despre un boxer. In timp ce unora le placea ideea, si chiar purtau; altele erau impotriva fie ca nu le place, fie nu le sta bine etc.

Si la baieti va pot spune ca toti am purtat acei chiloti standard la un moment dat, pana cand am incercat boxerii… va spun eu BOXERII > chiloti. Majoritatea baietilor poarta boxeri, nu vreau sa zic ca esti un fraier daca nu porti asa ceva… doar spun ca mi se par mult mai comfortabili o astfel de pereche.

Ok revenind la fete… mi se pare mult mai atragator sa vad pe plaja o tipa care are un costum ce include un „pantalonas” decat un bikini.

Brooke Burke in bikiniBoxer

Deci dragilor / dragelor … ce alegeti ?

  1. CH
    4 Februarie, 2009 la 7:23 pm

    pfff „a mirosit” perechea aia :))
    are un talent innascut pentru chestiile astea :))

  2. m3sa
    5 Februarie, 2009 la 2:41 am

    Eu zic ca depinde de ocazie. La barbati.

    Cand port blugi nu pot purta boxeri din moment ce mam nascut cu un penis, care atarna in boxeri. Da, e lejer si confortabil. Dar nu la blugi, care sunt stramti. Acolo e mai confortabil chilotul clasic. Imi mentine barbatia bine stransa langa corp. Sa nu atarne ampulea (ironic) pe cracu stang / drept.

    La fete insa. Mi-e indiferent.

  3. CH
    5 Februarie, 2009 la 10:27 am

    ooo da asta e deja stiinta lenjeriei intime 🙂

  4. m3sa
    11 Februarie, 2009 la 12:43 am

    de fapt nu e nici o stiinta 🙂
    chestie de comfort intr-o situatie…

  5. richard
    24 Martie, 2013 la 11:31 am

    eu port boxeri si la blugi,imi place sa imi iese in evidenta barbatia,ca doar nu sunt femeie,boxerii sunt cei mai lejeri fata de chilotul clasic

Comment pages
  1. 19 Februarie, 2009 la 6:07 pm

Lasă un răspuns

