Prima pagină > ASE, Buc life, Simple life > I can smell it… FREEDOM

I can smell it… FREEDOM

yay am … terminat in sfarsit cu STREsiunea

ieri de la 9:40 „freedom” 😀

Mori Mate, mori Geopolitica, Drept sper sa nu mai existi, Management sper sa nu te mai „folosesc”

O saptamana de libertate in care nu exista nimic decat distractie.

O saptamana care teoretic ar trebui sa fie de relaxat… dar va spun de acum; am atatea pe cap si atatea de rezolvat… nush cat timp o sa am sa le rezolv pe toate… dar sper la ce e mai bun.

In fine, usor dezamagit ca sa imi descriu starea de la sfarsitul acestui semestru … de cativa, de situatie; oricum nu e foarte serios. O sa treaca, nu va faceti griji pentru mine.

Sa va prezint un bilant pentru aceasta perioada:

– mi-am facut o gramada de prieteni 🙂

– am invatat chestii noi, foarte importante zic eu (nu ma refer la cunostiinte legate de facultate, in general… ca de exemplu daca afara e mocirla, nu conteaza ca o arati ca un clovn; dar ar fi recomandat sa pui niste pungi in picioare pana la statia de autobuz… mai ales daca vrei sa mergi si undeva public gen Plaza, Baneasa, MoviePlex, IDM and so on…)

– am mai invatat cate ceva despre psihologia umana (nu intrebati… e doar o chestie care m-a atras; nu vreau sa zic ca vreau sa ajung psiholog, doar imi place sa stiu cum gandesc oamenii)

– am mai aflat cum sunt, mai bine zis cine sunt anumite persoane

– am evoluat intr-un sens bun zic eu…

Oricum, in final zic eu ca e bine, da… un „bine” clar.

Victory

  1. Miruna
    2 Februarie, 2009 la 1:56 pm

    o sa-mi fie dor de tine 😀

  2. CH
    2 Februarie, 2009 la 2:01 pm

    si mie 🙂
    dar lasa ca o sa ne vedem in curand

  3. 2 Februarie, 2009 la 6:12 pm

    psihologia umana. =)) iar?
    azi m-ai manipulat, d-aia am pierdut. 😦

  4. CH
    2 Februarie, 2009 la 9:43 pm

    pffff
    si eu cand povesteam ? :))
    bine mai iesim odata si nu ne spunem absolut nimic :))

  5. 3 Februarie, 2009 la 2:35 pm

    =)) stam si ne uitam unu la altu.
    ba nuuuu. ne uitam la bile si zicem „tziii cu tata”. =))

  6. CH
    3 Februarie, 2009 la 2:36 pm

    da :)) „tzi cu tata” :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

