Prima pagină > Simple life > O mie de cuvinte

O mie de cuvinte

O leapsa primita de la Ella.

Regula destul de simpla, postezi a 4-a poza din al 4-la folder cu poze ( evident din locul in care iti tii toate pozele. gen My Pictures) si oferi si o mica explicatie.

Ok… desi va spun de acum ca multi vor „trisa”, dar in fine sa vedem ce iese la mine :

AngelNush, cica ar trebui si sa explic… ce ar trebui explicat aici ? E un nene cu niste aripi. Nu am inteles cerculetul luminos din spatele lui. Bine am inteles faza cu „lumina” dar de ce un cerc ? Teoretic ar fi trebuit sa fie o aura, in jurul capului… dar asta e mare de tot :)). Ori a gresit marimea cand a cumparat-o, sau s-o fi lasat la apa mai stiti ?

In fine sper ca v-a placut imaginea; leapsa alearga mai departe la : Raluca si 1-Ideal

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. 29 Ianuarie, 2009 la 11:30 am

    Imi place pozaaaaa. 😀

    De fapt, ai niste poze cu ingeri foarte cute.

  2. CH
    29 Ianuarie, 2009 la 1:06 pm

    😛
    mersi 🙂 oricum stiti deja ca am o „pasiune” pentru ingeri.

  3. Alina
    30 Ianuarie, 2009 la 8:08 pm

    ai trisat, ai trisat, muhaha >:)

  4. CH
    30 Ianuarie, 2009 la 8:22 pm

    hah ah ah ah ah aha h…..
    pei ti-am si zis ca multi vor trisa :))

  5. theo pitzirica
    4 Februarie, 2009 la 4:21 pm

    nu cred k am cum sa pun poza… adik nu am unde sa o postez, dar coincidenta face ca a-a poza din al patrulea folder de unde imi tin eu pozele este chiar asta ( http://www.tagged.com/photo_view.html?photoId=93338502&uid=6144185 )

    jur ca nu am trisat:D:D:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

