Prima pagină > Buc life, Simple life > Bassu’ si cu toba mare

Bassu’ si cu toba mare

noise

Draga Boule,

Iti multumesc cu un mare respect ca imi incati urechile cu un recital de muzica house.
Iti multumesc ca esti un dragut si ma tii treaz pana la orele 1-2 noaptea, ca oricum nu puteam sa dorm ca na… aveam examen de dimineata de la 7:30… esti un adevarat prieten.
Iti multumesc pentru: „putz putz putzi tzi putzi tzi putz putz putzi tzi putzi tzi”-ul pe care-l aud zilnic.
Iti multumesc ca ma faci sa imi descarc nervii pe o persoana „imaginara” (total diferita de persoana ta).

Cu mult gust infect in gura, CH

Categorii:Buc life, Simple life Etichete:, , ,
  1. Miruna
    27 Ianuarie, 2009 la 2:13 pm

    hahaa 🙂 da ce metin, nu-ti place muzica house?

  2. CH
    27 Ianuarie, 2009 la 2:44 pm

    gresit, imi place muzica house care are totusi si o lirica… nu bum bum bum bam bum bum bum bam….

    + muzica house inainte de examen cu 6 ore ?…

  3. Alina
    27 Ianuarie, 2009 la 2:56 pm

    „putz putzi tzi” =)) mi se pare o lirica reusita :))

  4. CH
    27 Ianuarie, 2009 la 7:32 pm

    ooo da… defapt incercam sa „Scriu” notele da … in fine nush cat de mult mi-a iesit :))

  5. Oana
    27 Ianuarie, 2009 la 7:57 pm

    baaaaah vezi k basu si cu toba mare e titlul unei melodii vita de vie, adica nicio legatura cu house-ul, ba mai mult e asociat cu rockul 😛 deci SCHIMBA TITLUL =)))

  6. CH
    27 Ianuarie, 2009 la 8:04 pm

    … Bassul era enervant si aveai impresia ca aveau o toba… stiu ca e mel de la vita de vie 😛

  7. mitzu
    27 Ianuarie, 2009 la 9:09 pm

    am intrat si eu pe blog in speranta sa mai vad un reply de la sorin, dar nu vad…..si am ramas dezamagit 😦

  8. CH
    27 Ianuarie, 2009 la 11:02 pm

    lasa-l wa… ca so da party azi al el…
    poate poate ii arata careva o carma :))

  9. coco
    7 Februarie, 2009 la 3:11 pm

    Tare obosit mai esti !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

