Prima pagină > Cugetari, Despre mine > 5 chestii care le urasc

5 chestii care le urasc

pe aceeasi tema ca si postul precedent, doar ca acuma voi nota 5 lucruri care nu imi plac… (care le urasc)

1) Urasc sa fiu mintit… apreciez foarte mult sinceritatea indiferent de consecinte.

2) nu-mi place laptele… daca vrei sa nu mananc pune-mi o cana cu lapte la masa si nu mai mananc

3) Nu imi place combinatia de dulce-sarat… ori e dulce ori e sarat ? (cel mai bun exemplu paste cu branza si zahar…)

4) nu-mi place sa stiu ca cineva (prieten, ruda, cunostiinta etc) e suparat pe mine… si de obicei fac ce fac si ajung sa ma impac cu respectiva persoana

5) urasc sa astept sau sa ma fac asteptat…

chestia merge mai departe la : Mesa, Ella, Razzor, Dreamer si V1s3z

  1. 17 Mai, 2009 la 4:25 pm

    mie imi place lapticu’
    mai ales ala cu cacao :X :X

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:27 pm

      bine… tu iei lapticul eu cacao 🙂

  2. 17 Mai, 2009 la 4:29 pm

    nici bine n-am zis si deja vrea sa imi ia ceva
    ntz ntz ntz
    materialistule :))

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:31 pm

      nu doar impart frateste… nu iti iau nimic 😛

  3. 17 Mai, 2009 la 4:34 pm

    bine brother 🙂
    eu ma bag la LOST sezonul 5, ep. 16-17
    eu lapticul il beau…tu cu cacao nu prea ai ce sa faci…esti in minus…din cate am inteles esti la ASE 😛

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:41 pm

      ehh nu sti tu sa apreciezi cacao 😛

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

