Prima pagină > Despre mine > 5 chestii care imi plac

5 chestii care imi plac

Nu conteaza ordinea, pur si simplu voi enumera 5 lucruri care imi vin in minte.


1) Florile (preferatele : cale)

2) Ciocolata amaruie (preferata : heidi 85 %, desi am mancat si 99% dar aceea se poate face rost doar prin comanda)

3) Sa „filozofez”

4) Ingerii (in sensul ca imi plac mult pozele cu ingeri; mai exact dati un search „fallen angel” / „dark angel” si NU SUNT EMO…)

5) orice produs de patiserie care contine branza 😀 (si ma refer DOAR branza, nu vreau branza si stafide, sau zahar… NU doar branza)

Dau top-ul asta mai departe urmatorilor : Ella si RazzoR

  1. 20 August, 2009 la 6:30 pm

    limited edition…

    • 20 August, 2009 la 6:31 pm

      mdea… deci eu o sa fiu mai „limited” si o sa ma limitez la milka chocolate dessert / lindt cu alune si afine / heidi dark 85%

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

