Prima pagină > Buc life, Simple life > Yes cu juma’ de gura

Yes cu juma’ de gura

Ieri ne-am hotarat, defapt de alaltaieri, sa mergem sa ne uitam la film la „Yes Man”, in Movieplex. Totul era ok, miercuri seara, 2 bilete la pret de 1, film care avea 7.3 pe imdb. (lucru care, avand in vedere ca e un film recent, insemna ca era un film bun spre foarte bun). 

Eh, prostia incepe de cand a trebuit sa plecam inspre Plaza. Pe drum ma intalnesc cu Teo (care si ea vroia sa vina la film) si m-am simtit oarecum prost pentru ca nu am putut sa o anunt in prealabil sa mai faca rost de o persoana pentru a beneficia de acel 50-50 la bilet; implicit a trebuit sa ii spunem ca nu poate veni. Afara ploua, lucru care nu ma deranja prea tare… aveam gluga (spre deosebire de altii/altele care nu au fost la fel de inspirati :)) ); dar ce m-a deranjat a fost ca avem niste tipi burtosi care se joaca de-a razboiul in Agro, mai exact ei fac santuri… da fratilor santuri in timpul „iernii” asteia care oricum e flescaiala infecta. Acum, pamant + multa flescaiala = mocirla. A trebuit sa ne legam pungi la picoare ca sa nu ne murdarim prea tare adidasii. Prostia lumii, de ce sa faci sant cand afara ploua? fa-l in vara duhhhhh. Asta sau o fi ceva cu ei, le-o place sa se joace in noroi; nu stiu.

Pentru ca am avut dificultati sa ajungem la tramvai am intarziat un pic, adaugam putina lipsa de comunicare si nu am apucat sa ne intalnim cu XXXXX (asta pentru ca i-am promis ca nu „o fac de ras pe blog”; desi nu inteleg cum dar in fine :)) ). Pentru ca XXXXX a avut impresia ca nu am mai asteptat si ca am intrat inauntru, a intrat fara noi. Eh sala full, locuri intr-un colt de sala, pe margine, bine ca macar erau niste barne si puteam sta intins lejer.

Pana acum presupun ca va dati seama ca a fost o zi enervanta, ei bine nu. Filmul a meritat, incredibil, toata sala gusta glumele si toti eram pe jos de ras. Nu o sa scriu care au fost cele mai amuzante faze, dar vi-l recomand cu cea mai mare placere. Va recomand sa il vedeti la cinema, pentru ca nu se compara cu un monitor. Oricat de suparati eram inainte, dupa film  (desi a trebuit sa folosim iesirea de urgenta… nu inteleg de ce) nu mai puteam de ras. Un film pur si simplu genial :).

mask

Aproape era sa uit, bine am uitat :)). La multi ani Miruna 🙂

  1. Miruna
    22 Ianuarie, 2009 la 5:01 pm

    cum ma ai uitat? 😦

  2. CH
    22 Ianuarie, 2009 la 5:05 pm

    adica am uitat sa pun „la multi ani” cand am postat :)) si am dat un edit repede 😉

  3. Miruna
    22 Ianuarie, 2009 la 5:07 pm

    si aseara……. :(:(

  4. CH
    22 Ianuarie, 2009 la 5:11 pm

    hai mei… ai recunoscut ca am avut cel mai original mesaj…. si v-am explicat de ce nu am putut sa va primesc :/

  5. Miruna
    22 Ianuarie, 2009 la 5:30 pm

    da recunosc, cel mai cute mesaj de la cel mai cute baiat 😀

  6. mesa
    22 Ianuarie, 2009 la 6:44 pm

    *ahem* *ahem* revenind la on-topic…

    nu stii mah ca la romani iarna iti fac car si vara sanie? … pai te astepti la altceva? Mi se pare normal sa sapi pe ploaie. Acuma daca ar fi plouat non stop o luna !?

  7. CH
    22 Ianuarie, 2009 la 6:45 pm

    …. pei bine dar sa sape in alta parte in ploaie :))

  8. 23 Ianuarie, 2009 la 6:32 pm

    remember to say YES because you want too

  9. Anda
    24 Ianuarie, 2009 la 5:07 pm

    am vazut si eu filmul si chiar a fost bun. nu am mai ras asa de la Madagascar 2 😀 Faza care m-a marcat a fost cea cu bunicuta. se pare ca tot „gaina batrana face ciorba cea mai buna”

  10. CH
    24 Ianuarie, 2009 la 8:28 pm

    eham…. bunicuta aia era nebuna rau :)). O fi ceva cu proteza aia :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

