Prima pagină > Cugetari, Despre mine, Simple life > Rm. Valcea + Constanta =

Rm. Valcea + Constanta =

A giirl and a boy

Vorbeam cu Miruna la un moment dat si iese in discutie fraza „Constanta si Rm. Valcea fac echipa buna”; in sensul ca eu sunt din Constanta, ea din Rm. Valcea si „impreuna” facem echipa buna la contabilitate :)).

Ma rog, avem noi o vorba ca toti baietii din Constanta sunt „cute”, si cele mai frumoase fete vin din Rm. Valcea (nu dati pana nu „incercati” ).

Eh, vreau sa va povestesc de prima si singura mea vizita in Rm. Valcea. Tin minte ca eram clasa a 7-a parca, si eram acolo cu ocazia unui concurs de matematica (da cica stiam matematica :)) ).  Primul lucru care l-am observat: MULTE taxiuri fratele meu… mi s-a parut un oras prea mic pentru atatea taxiuri. Nu au o pizza buna, sau pizzeria „orasului” in care am fost era slaba de tot… acum nu stiu nu vreau sa generalizez dintr-un singur caz; posibil ca respectiva pizzerie sa nu fie cea mai buna din oras. In schimb stiu sa faca un kebab, chiar mi-a placut.

Totodata a fost o experienta care m-a marcat. A fost prima oara cand am vazut oameni beti, morti; bine prima oara cand am vazut „copii” beti morti, manga. Toti cei din lotul constantean (mai putin fete) s-au imbatat. Sincer mi-a provocat o sila incredibila. Unul dormea pe propria-i voma, in baie cu pantalonii in vine; altul a vomat la fiecare usa pana la cea „care trebuia”.  Altul a inceput sa planga ca ii e dor de prietena lui (om de clasa a 8-a), ca o iubeste foarte mult. Altul avea o mica pata maro pe boxeri … nu ma intrebati.  Poate o experienta care mi-a accentuat ideea de a nu bea; mi-a provocat o adevarata scarba…

  1. Miruna
    23 Ianuarie, 2009 la 6:32 pm

    hmm ia zi tu unde ai primit cele mai multe commenturi? 😉

  2. CH
    23 Ianuarie, 2009 la 7:00 pm

    ok recunosc… 41 commenturi (fara asta)… cu 2 mai mult decat locul 2 😛

    in fine nu conteaza asta… ne vedem peste o ora 😉

  3. Miruna
    23 Ianuarie, 2009 la 7:13 pm

    43 acum :)) rm vl rullzzzz!

  4. nico
    26 Ianuarie, 2009 la 2:22 pm

    nu numai fetele din Rm. Valcea sunt frumoase…Metin ma faci sa ma simt prost..cum adik? Trebuia sa specifici k fetele din judetul Valcea sunt frumoase 😛 de mine cum ai uitat? 😦 ma simt dezamagita..tre sa te recompensezi cumva…

  5. CH
    26 Ianuarie, 2009 la 2:24 pm

    oh crapz :))

    de unde sa stiu eu ca tu vii din valcea ? adica…
    Bine bine … toate fetele din Valcea sunt frumoase :))

  6. nico
    26 Ianuarie, 2009 la 2:25 pm

    multumesc..multumesc…asa mai vi de aks :*

  7. 29 Aprilie, 2011 la 6:35 am

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

