Remember to smile

Un film pe care l-am gasit la fericire

Un film care mi-a adus aminte de ceva, ma regasesc un pic cu personajul, mereu ocupat sa fac lumea sa zambeasca, mereu fericit daca lumea e fericita… numai ca, mie… ea nu mi-a zambit.

  1. 20 Ianuarie, 2009 la 10:29 am

    fa-o sa zambeasca…nu te da batut.
    pana atunci, hraneste-te cu zambetele altora. :>
    uite unul de la mine:

    🙂

    >:D<

  2. CH
    20 Ianuarie, 2009 la 10:38 am

    da… nu se compara nici un zambet cu al ei, cum sa zic ma „hranesc” cate un pic dar nu ma satur sa zic asa… „foamea” e prea puternica.

  3. 20 Ianuarie, 2009 la 10:50 am

    da, dar nici sa te roada stomacu` nu e bine.
    sunt singura ca o sa il obtii. :>

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

