Love lock down

Da recunosc m-am inspirat un pic din melodia lui Kanye West dar aici nu e vorba de asta… e  vorba de mine (nu, nu sunt narcisist).

As vrea… sa am acces deplin in inima ta, nu de alta dar… as vrea sa iti pot inchide inima, sa nu mai poata intra nimeni in ea.

As vrea sa pot pune un lacat, un cifru, un cod pe  care numai eu sa il stiu, vreau sa te tin numai pentru mine, dar acuma nu pot… simt ca nu pot.

As vrea sa te pot lega la ochi, sa nu mai vezi nimic, pe nimeni. Sa te tin ascunsa intr-un beci iar singurul chip pe care sa il vezi sa fie al meu.

As vrea sa iti induc o stare de coma, in care sa dormi pana cand ma trezesc eu din somn.

Vreau sa iti ofer o lume-ntreaga dar sunt lovit, imobilizat la pat. Poate suna egoist, dar nu stiu ce altceva  sa fac.

Dead Roses (Amsterdam)

I promised not to love someone because I’m not ready yet, then you came into my life and all has changed.  I left my promise untrue because I can’t help the fact that I’m beginning to fall for you.

  1. 14 Ianuarie, 2009 la 9:51 pm

    legat la maini?
    unele promisiuni sunt facute pentru a fi incalcate.
    nu-i poti dicta inimii ce sa faca, si asta este unul din farmecul ei. totul este imprevizibil.
    deeeeci…de ce nu esti pregatit?

  2. CH
    14 Ianuarie, 2009 la 9:55 pm

    pentru ca trebuie sa fiu sincer, inca am resturi, firimituri, bucati mici uitate, pe care trebuie sa le adun, trebuie „sa fac curat” si asta o sa imi ia ceva timp…

  3. Oana
    14 Ianuarie, 2009 la 10:50 pm

    cat de profund:P…

  4. Miruna
    15 Ianuarie, 2009 la 11:10 am

    eu momentan AS VREA doar sa pot sa invat la drept :))))

  5. CH
    15 Ianuarie, 2009 la 11:18 am

    @ oana : mda intradevar profund… si pot adauga „sincer”
    @miruna: eh lasa ca te ajuta marius 😉

  6. Miruna
    15 Ianuarie, 2009 la 11:22 am

    eu pe tine ma bazez 😀

  1. 9 Februarie, 2009 la 3:36 pm

Lasă un răspuns

