Lost in a mind

Am gasit recent o poza care pe langa faptul ca m-a amuzat teribil, mi-a atras atentia asupra mentalitatii fetelor.

Poza :

mind buttons

Va bat la pariu ca toti baietii care vad poza or sa rada ceva timp. In schimb fetele, majoritatea (caci unele vor accepta „realitatea” asta), vor spune ” il urasc pe blogger-ul asta infect, sper sa moara, prostul dracului”, asa si ? Imi pasa exact cat e zero de mare.  Nu va convine ? Asta e … soarta. Sincer mi se pare destul de realist. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt misogin, dar am ajuns sa cred ca mai toate fetele nu stiu ce vor.

Totodata sa nu credeti ca poza se limiteaza la ceea ce reprezinta, adica sa nu credeti ca barbatii au doar un buton on/off,  e mai mult o comparatie intre femei si barbati, COMPARATIV cu femeile, barbatii parca ar avea doar un buton on / off. O femeie in schimb, are nevoie de tot felul de setari pentru a putea supravietui de la o zi la alta… butonase, luminite, reglari etc etc etc.
Mi se pare logic si evident ca atunci cand se modifica o singura setare sa ti se schimbe „toata fata”. Adica atunci cand ai atatia factori care influenteaza in mod direct, e normal sa aibe loc schimbari drastice cand unul din ei se modifica.

Repet NU sunt misogin. Repet MAJORITATEA fetelor sunt asa, NU toate…

  1. Nicutza
    13 Ianuarie, 2009 la 2:39 pm

    In orice caz…ar fi foarte usor dak am veni pe lume cu manual de utilizare, sa le dam baietilor sa il rasfoiasca…poate poate gasesc combinatia potrivita de butoane :D…ptr k da…nu avem restart :))

  2. CH
    13 Ianuarie, 2009 la 2:48 pm

    @ nica: pei da… ar tb sa faceti niste pliante care sa contina instructiuni de utilizare…
    @ oana: si ce ai mai vrea sa zici ? ne plac povestile…

  3. 13 Ianuarie, 2009 la 9:08 pm

    hai mai, esti baiat destept, te descurci tu prin mecanismele astea…
    mai era o poza ceva gen urmareste bila ca sa intelegi creierul unei femei :))
    good luck. >:D<

    p.s.: si pan` la urma daca e prea complicat…las-o balta…nu inseamna ca nu esti destept, ci ca sistemul ei are o defectiune. 😉

  4. cristi
    13 Ianuarie, 2009 la 10:38 pm

    hmm io ma gandesc k niciodata no sa stii toate „setarile” cum le ziceti voi..nu cont kt stai cu o fata..sh nici ele p ale noastre..dak am stii totul..und ar mai fi farmecu?

  5. CH
    13 Ianuarie, 2009 la 10:49 pm

    mei nu stiu, de aceea eu „promovez” sinceritatea sa zic asa…
    intradevar asta ar fi frumusetea, sa te chinui si la un moment dat sa gasesti combinatia perfecta.
    si hai sa fim sincerci barbatii au mai putine „manete” si rotite decat femeile…

  6. Oana
    14 Ianuarie, 2009 la 9:51 am

    Bine zice cristi..EL e sincer vezi metin…asa e si voi aveti butonase si cateodata e invers…noi nu stim combinatia:)))…

  7. CH
    14 Ianuarie, 2009 la 10:18 am

    cica el e sincer… am zis ca FATA de voi.. e ca si cum noi am avea un buton on / off. Sau asta e doar o impresie pe care o am eu pentru ca sunt prea sincer, pentru ca la mine e usor sa imi gasesti „setarea” … sinceritatea asta bat-o vina.
    da avem si noi butonase dar mi se pare mai usor la noi sa zic asa…

  8. daishi
    17 Ianuarie, 2009 la 1:19 pm

    Meh poti face multe chestii cu on/off … 1,0 you get the idea :P.

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

