Prima pagină > Buc life > Pungile biodegradabile

Pungile biodegradabile

Cum de la 1 ianuarie 2009 nu se mai dau pungi moca la produs cei de la carrefour au facut o adevarata afacere din asta. Au inceput sa vanda pungi „biodegradabile” din hartie. Ok nimic de zis… 6kg ok din nou, se dezintegreaza dupa 45 de zile… merge…, vopsea pe baza de apa… deja cam prea mult ecologism dar in fine.

Aparent hartie + ceata + umiditate mare in aer + ~ 4kg = sacosa rupta, borcan de castraveti murati spart si tot ce era inauntru a fost botezata in apa de la castraveti + asortata frumos cu boabe de mustar… bine ca aveam numai conserve si lucruri sigilate. Doamne ce draci mi-am facut… MORI punga DE HARTIE. In mijlocul strazii, trotuar in fine, mi se rupe sacosa… cum rahat sa car eu alea acuma… curgea apa prin hartie de la borcanul ala nenorocit… meriti sa fii ARSA!!!

  1. daishi
    11 Ianuarie, 2009 la 1:17 am

    Lawl ownt … shtiu cum e urasc sa mi se rupa sacosha … data viitoare da-o cu lac sau vopsea sa nu se strice de la apa :))

  2. CH
    11 Ianuarie, 2009 la 2:19 am

    >.<
    da-o incolo de punga… in mijlocul strazii…

  3. bog
    11 Ianuarie, 2009 la 12:38 pm

    cine plm te pune sa cari cu punga aia; ia-ti mai bine o sacosa de plastic metro/billa cu tine 😀 sa le faci in ciuda

  4. CH
    11 Ianuarie, 2009 la 1:19 pm

    asa o sa fac de acu :))
    ce vrei am si eu sange de beccallian in mine… cum adica sa umblu cu sacosa dupa mine ? :))

  5. Anda
    11 Ianuarie, 2009 la 7:22 pm

    nu stiu daca ai observat in filmele americane, dar ei isi cara pungile de hartie, cu cumparaturi, in brate. si asa e si logic. doar nu te astepti ca o hartie sa tina atata greutate(6 kg sau cat zic ei). pungile ecologice mi se par o idee buna avand in vedere cati nesimtiti le arunca pe unde nimeresc.

  6. CH
    11 Ianuarie, 2009 la 8:14 pm

    bine bine… nu iti contest spiritul observator… dar daca iti pastrezi acelasi spirit ai observa ca pungile lor NU au maner, normal ca trebuie sa le ti in brate… caci NU ai cum sa le tii altfel…
    astea aveau maner. logica de 1+1=2 spune ca poti sa le cari de maner …
    cat despre kg trust me am vazut pungi de 5kg max care duceau 8 kg lejer… conteaza ce pui si cum pui…

  1. 23 Martie, 2009 la 3:37 pm

Lasă un răspuns

