Prima pagină > Cugetari, Despre mine > Mic interviu cu propria-mi persoana

Mic interviu cu propria-mi persoana

Am fost lepsuit de Ella.

Acuma urmeaza sa raspund la 10 intrebari, unele recunosc chiar dificile.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Pei asta inseamna sa corup o persoana, in sensul sa o „cumpar” … lucru care nu imi place caci implica sa  fiu mintit de respectiva persoana. In schimb as plati la greu sa mi se ofere ciocolata amaruie 🙂 (cat mai multa daca se poate).

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

Destul de simplu citez ” live your life as if everyday is going to be your last”. Nu stiu exact ce as face, dar as urma acest sfat.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

E in natura omului sa isi faca poftele cele mai „mari” cand primeste o suma foarte mare de bani pentru care nu a depus nici un efort. Nu cred ca ma voi schimba, zic eu, ca as fi imun la efectele banului, recunosc in schimb ca mi-as face si eu poftele dar as ramane acelasi. Plus ca daca mi-as permite, financiar zic, sa imi satisfac poftele pei ar implica sa trec prin multe peripetii. Ori multa lume mi-a zis ca ele stiu ce am facut azi pentru ca au citit pe blog, deci as avea mai multa sursa de inspiratie… da zic ca as face ce fac si acum.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

Nu imi place presa romaneasca… as prefera un Forbes, sa vad 15+19=34 de ani, „Un copil vrea sa zguduie Wall-Street” cred ca e destul, nu vreau puerilitati precum cel mai bogat, cel mai „shmecher” sau alte superlative. (note am scris copil caci pe de o parte voi ramane copil toata viata,  pe de alta parte la 34 de ani in lumea afacerilor esti inca un copil.)

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

Pot spune orice… doar nu ii pot auzi… [scuze pentru gluma sadica]. Nu stiu sper doar ca toti sa ma pomeneasca de bine, sunt zic eu, destule lucruri bune care le-am facut, sau macar sa ma descrie dintr-o perspectiva pozitiva.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

serios deja ma simt ciudat de la intrebarile 5 si 6.

„Un zambet care nu va muri niciodata.”

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Nu stiu, cand eram mic eram prea ocupat cu joaca, nu ma interesa sa imi gasesc o slujba, serios… Ma distram prea bine cu Lego-ul meu, ai mei Batman-i (aveam vreo 4 parca), Iceman, masinutele mele 🙂  etc etc.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

Pei raspunsul ar fi evident, as face acel ceva (daca e doar un singur lucru), sau as face toate lucrurile despre care stiu ca „dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa” esuez.  Dar ca sa dau un raspuns exact, m-as indragosti de cineva care stiu ca ma iubeste. (desi nu stiu cum ti-ai putea impune asta… dar daca e imposibil de esuat)

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

Ce bunic nebun aveati… Asta vreau, asa vreau sa ma tine minte lumea, un tip glumet, nebun, care zambea mereu si nu se supara deloc; dar care stia cum sa se impuna si sa fie serios.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Wow… sincer cam „emo” interviul asta, adica prea multe intrebari cu eu mort sau care urmeaza sa moara…

In fine sa ma concentrez la intrebare, odata as fi tare interesat de varsta (apropo de intrebarea 2).

As mai intreba daca am regretat vreodata ceva (desi sincer de felul meu nu imi place sa traiesc cu regrete… si fac tot ce imi trece prin cap special ca sa fiu sigur ca nu voi regreta ceva)

As intreba daca am iubit & am fost iubit cu adevarat vreodata.

Cati copii / nepoti / stranepoti am ? 😀

Daca mi-am mentinut principiile pe care le am acum.

Si in final, daca as vrea o ciocolata amaruie…

” Noapte buna ”

Tree in a sunset

Leapsa se duce mai departe la RzR

  1. daishi
    10 Ianuarie, 2009 la 12:47 pm

    Pe piatra mea funerara eu aj vrea sa scrie „BRB” :))

  2. CH
    10 Ianuarie, 2009 la 11:43 pm

    un DNFD cred ca ar fi mai bun :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

