Prima pagină > Buc life, Simple life > Stropi mici de apa + (- grade celsius) = zapada

Stropi mici de apa + (- grade celsius) = zapada

Dupa cum bine ati observat (unii chiar mai indeaproape) a nins acum cateva zile, ma rog joi mai exact.

Ce a insemnat asta pentru mine ? START la „taiat” fetele de pe lista. Pentru cei ce nu stiu, an de an am avut o lista care includea un top al fetelor pe care vroiam neaparat sa le „sapunesc”. Nu voi divulga numele… e mai fun asa 😉 dar voi divulga dupa ce le fac „botezul”.

Ningea asa de frumos… si eu dadeam test la contabilitate…  ce aiurea (da stiu). In fine, evident ieri am inceput deja maratonul. Ce a fost interesant ca am „executat” unele fete de pe lista, si unele pe care nu ma asteptam… ma rog nu vreau sa fac discriminari asa ca nu voi specifica care era si care nu era pe lista.

Claudia a fost prima pe anul asta, ar trebui sa se simta onorata… mai ales ca i-am „oferit” si o plimbare in Herastrau azi, sper ca i-a placut.

# 2 se duce la Iri :)… nu va imaginati de ce e capabila aceasta fata in schimbul unei teme la micro. (sa va creasca in frunte daca v-ati gandit la prostii)

A treia… [zambet sadic] Alinuta, care vroia sa ne mai intalnim abia la primavara :)).

4,5,6. Diana, Teo, Andreea care au fost botezate din vina Alinei (serios din cauza ei…). Desi sincer despre Teo, am fost dezamagit, adica Andreea a lasat-o asa amanet… nu mi-as permite. Andreei ar trebui sa imi cer scuze :/ „poate” am trantit-o putin cam tare, desi daca le intrebi pe prietenele tale sunt sigur ca vor spune ca am fost gentil :P. Diana, pot zice ca m-a uimit, cel putin cu sticla de coniac whiskey lichior (scuze nu beau, nu stiu) [edit] la insitentele Dianei; era lichior 43, aparent se numeste „43” pentru ca e facut din 43 de ingrendiente [/edit].

7 Haritina… bine pe tine poate un pic, ma rog doar putin acolo… asa sa fie 😉

8 Oana la tine nush, ca si la Haritina un pic, dar tu te-ai pus singura in zapada, era ciudat adica tu nu aveai nici o problema cu asta, parca nu mai era amuzant.

Pana acum atat. Dar o sa updatez lista 🙂

Mi-a placut, ieri desi aveam a doua zi verificare la engleza si test la micro (care la prima m-am descurcat binisor… iar la a doua n-am avut probleme :)) ) eu eram afara si ma bateam cu bulgari alaturi de colegii de camera… eh ce sa fac copilul din mine are o influenta prea mare asupra mea.

Traiasca iarna, traiasca zapada, traiasca camera 013 🙂

imgp3298

  1. CH
    11 Ianuarie, 2009 la 7:05 pm

    mdea nu mi s-a mai zis asa din clasa a 8-a…

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

