Prima pagină > Cugetari > Haifaiv =/= blog

Haifaiv =/= blog

Tot pe aceasta tema, vreau sa atrag atentie asupra unui lucru. Nu stiu de ce unii „experti” in ale haifaivului si-au infiintat. Ma rog nu asta e nedumerirea mea, ci de ce le confunda? Adica blog-ul pentru ei e tot un fel de hi5 numai ca ai de scris mai mult. Ce e prostia asta? NU va mai deschideti blog daca tot ce vreti e sa il faceti un haifaiv-varianta cu multe texte.

Citez un blog (nu voi divulga sursa… desi puteti afla foarte usor 😉 )

„azi e xxxxx si e ziua de nastere a uneia dintre cele mai bune prietene ale mele..si am facut o mica gafa…pe care sper ca am reparat’o…m’am intalnit cu ea si am uitat sa’i spun „La multi ani!”…ooopss..sper ca am rezolvat problema prin sms-ul pe care i l’am trimis si commu lasat pe hi5:-s….oricum sambata o sa ne distram pe cinste asa ca intre fete…uhhhuuu…de’abia astept[:x]…..oricum…LA MULTI ANI XXXXXX!!!!!!….’besc mult […] ”

am x-uit cateva detalii pentru ca nu va intereseaza. In fine… cum adica „commu lasat pe hi5” (iertati-mi cacofonia) … STERGE-TI blogul imediat… asta nu e blog asta e o prostie pe care o folosesti, practic nu ai curaj sa ii spui in fata si scrii aici sperand ca va vedea ea si isi va da seama defapt ce prietena buna esti tu; ca totul a fost un „ooopss” si ca iti pare rau foarte mult si speri sa inteleaga  ” ‘ubesc mult „. Lasa-te de blogarit, nu vreau sa zic ca sunt eu prea bun la asta; dar ceea ce faci tu e o prostie, o „vrajeala”, e un fel de „moaa e ultima moda sa ai blog… TREBUIE sa am si eu” … DA-TI FOC.

multumesc.

Categorii:Cugetari Etichete:, ,
  1. 6 Ianuarie, 2009 la 9:43 pm

    :))
    la naibaaaa. =))

  2. Shyfty
    7 Ianuarie, 2009 la 9:52 am

    si fac pariu ca duduia era ceva „pitzi”…da ce sa mai, tineretu’ revolutionar din ziua de azi. Reputatie prin blogosfera, nici-gand, poate printre „ubaretzele” iei.

    🙂

  3. CH
    7 Ianuarie, 2009 la 2:36 pm

    nu o cunosc pe respectiva…
    nu ma intereseaza daca e sau nu pitzi… sa isi „arda” blogul
    oricum are doar cateva entry-uri de cand si l-a deschis, si l-a deschis de ceva timp…

  4. Razzor
    7 Ianuarie, 2009 la 7:56 pm

    e o duduie de la mine din clasa:)))

  5. CH
    7 Ianuarie, 2009 la 8:00 pm

    repet nu o cunosc… bine rzr atunci spunei din partea mea sa isi dea foc. multumesc

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

