Prima pagină > Cugetari, Simple life > La inceput de an

La inceput de an

Ok au trecut cateva ore din 2009, si deja pot sa zic ca mi-am facut niste planuri, niste promisiuni…

promit sa raman acelasi, nu vreau sa ma schimb

promit sa nu mai stau atat de mult la laptop…

promit sa ma tin de  blog

promit sa nu ma mai indragostesc… ( doare prea si mult si nu stiu daca se merita)

promit sa ma tin de lista mea ” de iarna ”  (cativa dintre voi stiu despre ce e vorba 😀 )

promit sa nu imi mai supar parintii… (desi am o teorie, eu sunt de parere ca ei duc o viata monotona; astfel e nevoie de cate un eveniment ca sa ii ajute sa nu se plictiseasca)

promit sa imi gasesc un „job” :))

promit sa NU va cazez la vara >:)

cam atat… cred, oricum o sa mai revin daca ma mai loveste ceva.

In fine, anul a inceput chiar bine pentru mine. Mi-am gasit o enigma foarte foarte interesanta :D. Ma rog stiu „solutia” la enigma ca sa zic asa… dar vreau sa vad cum a fost construita aceasta; e ca atunci cand stii cine e ucigasul dar vrei sa afli modul de operare; pe principiul unui puzzle, sti cum trebuie sa arate doar trebuie sa pui piesele la locul lor; ca atunci cand joci ceva, esti sigur ca o sa castigi dar totusi joci caci iti place jocul in sine.

  1. 6 Ianuarie, 2009 la 9:48 am

    :))
    asa, tine-te de promisiuni.
    citez: „cred ca faci boacane doar pt ca te plictisesti” =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

